با پیگیری های خبرگزاری بسیج استان زنجان؛
در پی انتشار اطلاعیه ای در کانال نذری یاب زنجان در خصوص نذری قلیان در ایام محرم، با پیگیری های خبرگزاری بسیج ، مدیر این کانال دستگیر شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۴۳۴
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به رصد و پایش فضای مجازی از شناسایی و دستگیری مدیر متخلف کانال تلگرامی نذری یاب در زنجان خبر داد و گفت : متهم انگیزه خود را از ایجاد اختلال و بی نظمی در ترافیک شهر ، هیئت و دسته های عزاداری و ایجاد مزاحمت و سر کار گذاشتن شهروندان اعلام کرده است .

سرهنگ آدینه لو افزود: متهم کانالی تحت عنوان اینجا زنجان است ایجاد و در ماه محرم سال جاری به بهانه اطلاع رسانی در خصوص پخش نذری به دروغ شهروندان را سر کار گذاشته و قصد داشته از این طریق ایجاد بی نظمی و مزاحمت کند .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم به نام " ع - ا " ساکن زنجان با اقدامات فنی پلیس فتا شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضا به محل اختفای وی اعزام و متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه متهم پس از مواجه شدن با قرائن و شواهد موجود در پرونده لب به اعتراف گشود و تصریح کرد: به عنوان مدیر کانال جهت اطلاع رسانی پخش نذری در سطح شهر به صورت غیر قانونی اقدام به اخذ شماره خط اعضای محل هایی که به هیچ عنوان محل پخش نذری نمی باشند را اطلاع رسانی می کرد .

سرهنگ محمد آدینه لو گفت: با توجه به اینکه بزهکار در شبکه مذکور اقدام به درج آگهی کذب و آگهی نذری قلیان در زنجان می کرد با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان با هشدار به مردم زنجان مبنی بر اینکه فریب اطلاعات غلط را در فضای مجازی نخورند، از مردم خواست: موارد مشکوک در فضای مجازی را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس فتای استان اطلاع دهند.

 

 

ارسال نظرات