خبرهای داغ:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان خبر داد؛
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: محور برنامه های این هفته به فرمانداریها و شهرداریها ابلاغ شده و انتظار می رود بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه های کیفی و کمی متفاوت تر از سال گذشته در سطح استان برگزار شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۷۳
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، جلسه هماهنگی با رابطین پدافند غیرعامل فرمانداریها و شهرداریهای مرکز شهرستان های استان در خصوص برنامه های هفته پدافند غیرعامل در سالن کارگروه مدیریت بحران برگزار گردید .

ایرج کارخائی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدا... الحسین، بیان داشت: امسال هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، حصول اطمینان از مصونیت و آمادگی کشور، از 6 تا 12 آبان ماه برگزار می شود.

 

وی افزود: محور برنامه های این هفته به فرمانداریها و شهرداریها ابلاغ شده و انتظار می رود بر اساس محورهای ابلاغی، برنامه های کیفی و کمی متفاوت تر از سال گذشته در سطح استان برگزار شود تا پدافند غیرعامل جایگاه واقعی خود را در سطوح مختلف اجتماعی پیدا کند و نتیجه و ثمره آن تحقق اهداف پدافند غیرعامل یعنی تقویت زیرساخت در کشور و کاهش سطح تهدیدات و آسیب ها در برابر حملات و تهاجمات دشمن باشد.

مدیرکل پدافند غیرعامل، حوزه و سطح تهدیدات را متنوع و پیچیده دانست و گفت: باید با شناخت و انجام اقدامات متناسب کشور را در برابر انواع تهدیدات مصون سازی کرد و در جهت تحقق این هدف، آموزش و گفتمان سازی و تبدیل الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل به فرهنگ و باور عمومی نقش اساسی دارد و این که سایه تعامل، همفکری و همکاری بخش های مختلف حاصل خواهد شد و باید عرصه ایجاد شود که تمامی ظرفیت ها ، پتانسیل ها و توانمندیهای استان شناسایی و در راستای اهداف پدافند غیرعامل به کار گرفته شود.

وی افزود: اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل اقتضا می کند که در تجارب و طرح ها و برنامه های گذشته توقف نکنیم و برای شرایط و مقتضیات حاضر و حتی توجه به تحولات و تغییرات آینده، ایده ها و پیشنهادات و طرح در برنامه های جدید تدوین و اجرایی شود.

کارخایی از کلیه اقدامات، تلاشها و برنامه های فرمانداریها و شهرداریها در هفته پدافند غیرعامل در سال گذشته تقدیر و تشکر و ابراز امیدواری کرد با حضور پررنگ تر کلیه دستگاهها برنامه های هفته متفاوت تر از سال قبل برگزار شود و گامی اساسی برای تحقق اصلی پدافند غیرعامل در سطح استان برداشته شود.

در ادامه اعضا به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداخته و گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه کردند.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها