رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۷۰ پزشک، پرستار و بهیار ثبت نام شده‌اند گفت: در مجموع نزدیک به یکصد نفر ثبت نام می‌شوند که این افراد در قالب ۲ کاروان در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۶۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلال غفارزاده رئیس بسیج جامعه پزشکی البرز با اشاره به ایام اربعین سال جاری اظهار داشت: در حال حاضر در حال ثبت نام داوطلبان جامعه بسیج پزشکی استان البرز برای ارائه خدمت در ایام اربعین در کربلا معلی هستیم.

۱۰۰ نفر از بسیج جامعه پزشکی استان البرز در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به 70 پزشک، پرستار و بهیار ثبت نام شده‌اند، ادامه داد: در مجموع نزدیک به یکصد نفر ثبت نام می‌شوند که این افراد در قالب 2 کاروان در ایام اربعین به کربلا اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه کاروان 12 آبان ماه سال جاری اعزام می‌شود، بیان کرد: هر کاروان به مدت 12 الی 14 روز در موکب سپاه امام حسن‌مجتبی(ع) استان البرز در شهر کربلا مستقر می‌شود.

غفارزاده با بیان اینکه استقبال از سوی جامعه بسیج پزشکی استان البرز برای ثبت نام در این طرح بسیار خوب است، اضافه کرد: در حال حاضر در حال رایزنی با هلال احمر برای اعزام رایگان افراد خدمت دهنده به زائران هستیم که در غیر این صورت باید خودشان هزینه پرداخت کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با اشاره به بیمارستان صحرایی مستقر در فردیس اظهار داشت: این تنها بیمارستان صحرایی در کشور است که توانسته دائر و ارائه خدمات به صورت روزانه به تقریبا 300 نفر دهد و نیاز به مساعدت دستگاه‌های دیگر دارد.

غفارزاده با بیان اینکه مشکین دشت و ساوجبلاغ درخواست برای انتقال این بیمارستان به آن جا را کرده‌اند، اضافه کرد: کلینیک ویژه در فردیس با محوریت جامعه بسیج پزشکی استان تا یک ماه دیگر راه‌اندازی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 2 کانون دیگر بسیج جامعه پزشکی در نوردیدگان و نظام پرستاری راه‌اندازی می‌شود، بیان کرد: بسیج جامعه پزشکی به دنبال این است که بیمارستان‌های دولتی به تنهایی به یک کانون تبدیل شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها