خبرهای داغ:
مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: در راستاي خدمات دهي بهتر در مراسم عزاداري محرم، هر شب 8 خودروي آتش نشاني و گشت هاي پياده در مسير حرکت دسته هاي عزاداري مستقر بودند.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۲۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوين، ذوالقدر مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين اظهار کرد: در راستاي خدمات بهتر و سريع تر به شهروندان و به خصوص عزاداران حسيني، از پنجم تا نهم مهر ماه سال جاري و بر اساس جدول زمان بندي خروج هيات ها و دسته هاي مذهبي، اين سازمان اقدام به استقرار 30 دستگاه خودروي آتش نشاني، گروه هاي عملياتي و گشت‌هاي پياده و سيار در مسير تردد و تجمع عزاداران حسيني کرد.
وی اضافه کرد: در مجموع بيش از 130 نفر آتش نشان به همراه خودرو هاي سبک و نيمه سنگين و موتورسيکلت کار خدمات رساني به شهروندان را انجام دادند تا در صورت بروز حادثه در كمترين زمان ممكن در محدوده استقراري خود به خدمت رساني بپردازند.
این مسوول محل‌هاي استقرار کارکنان سازمان آتش نشاني قزوين را امامزاده حسين (ع)، سه راه خيام، ميدان آزادي، مزار شهداء ، کوچه محمديه، امامزاده علي ( ع)، سه راه انصاري، چهار راه بازار،محله آخوند، بي بي شهربانو ، آمنه خاتون، سه راه شهرباني، چهار راه شهداء ، سلطان سيد محمد و مقابل مسجد شهيد ثالث عنوان کرد.
مدير عامل سازمان آتش نشاني قزوين در ادامه با اشاره به زمان استقرار کارکنان آتش نشاني در اين ايام به ميزان هزار و 120 نفر ساعت، افزود: آتش نشانان ايستگاه هاي هشت گانه شهر نيز در اين مدت در آماده باش کامل بوده و در پنج روز کاري در 44 عمليات مختلف امداد و نجات و اطفاء حريق شامل 26 حريق و 18 حادثه حاضر شدند و نسبت به ارائه خدمات به شهروندان اقدام کردند.
وي در خصوص ديگر اقدامات اين سازمان در ماه محرم بيان کرد: با همکاري سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين و ستاد ساماندهي برنامه هاي ماه محرم ، قبل از شروع اين ماه کارشناسان واحد پيشگيري از حريق و حوادث سازمان آتش نشاني به مدت 10 روز با حضور در سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين نسبت به ارائه آموزش‌هاي ايمني به متوليان تكايا، مساجد و حسينيه‌هاي اقدام و مجوز و دستورالعمل هاي ايمني لازم براي هر کدام از اين اماکن صادر کردند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها