خبرهای داغ:
پیکر مطهر ۱۱۹ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تشییع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۱۹
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

همزمان با ایام محرم پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس دوران دفاع مقدس به خاک وطن باز می‌گردد.

آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدای گلگون کفن ساعت 9 صبح پنج‌شنبه 13 مهرماه امسال در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود.

در آیین استقبال از پیکر مطهر این شهدا جمعی از مسئولان لشکری و کشوری، همچنین مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر و اروندکنار حضور می‌یابند.

پس از برگزاری آیین استقبال رسمی در مرز شلمچه، پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس به کلانشهر اهواز و زادگاه سردار سرلشکر شهید علی هاشمی، فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام جعفرصادق(ع) منتقل می‌شود.

بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است پیکر مطهر این شهدا در عصر روز پنج‌شنبه 13 مهر ماه با حضور اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا در اهواز و دیار سردار شهید مجید سیلاوی و سردار شهید سید مهدی نجم السادات تشییع شود.

آیین تشییع پیکر مطهر 119 شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از معراج شهدای اهواز واقع در سه راه خرمشهر، کیلومتر 2 جاده اهواز به اندیمشک آغاز می‌شود.

پیکر مطهر این شهدای والامقام در مناطق عملیاتی زبیدات، منطقه عملیاتی رمضان و عمیات کربلای 4 در منطقه غرب اروند تفحص شدند.

از این 119 شهید تازه تفحص شده  53 شهید از شهدای ژاندارمری هستند که در تک دشمن در سال 67 در منطقه زبیدات به شهادت رسیده‌اند.

همچنین 36 شهید از شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و 30 شهید دیگر از شهدای گلگون‌کفن از عملیات کربلای 4 از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجی هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها