سرهنگ حسنی گفت:اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته تنها به آمار اکتفا نمی‌کنیم و تأثیرگذاری کار بسیج را در نظر خواهیم گرفت.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۱۵
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه،‌ سرهنگ حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه در جشنواره مالک اشتر گفت: دفاع مقدس به ما یاد داد که با اعتقاد به اسلام و مکتب اهل بیت در مقابل حملات دشمنان ایستادگی کرده و با ایجاد وحدت در بین مردم مختلف از مرزهای کشور خود دفاع کرده و اجازه تجاوز به خاک ایران اسلامی خود را به دشمنان ندهیم.

وی افزود: ما باید با بازخوانی دفاع مقدس به هم کشورها بفهمانیم آنهایی که آغازگر جنگ تحمیلی بودند، متجاوزانی بودند که با حمایتهای کشورهای استکبار ستیز به ایران حمله کردند.

فرمانده سپاه گلوگاه بیان اینکه اگر امروز در کشور امنیت داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و‌ خاک را به خود نمی‌دهند به خاطر ایمان، روحیه و فرهنگ ایثار و شهادت طلبی جوانانی چون محسن حججی است، گفت : این شهید عزیز نماد عزت و اقتدار ایران اسلامی هست که این روزها شور و اشتیاق شهادت طلبی میان مردم در تشییع این شهید نمایان است.

وی گفت : چهره آرام و مقاوم شهید محسن حججی در زمان شهادتش جهان را به لرزه انداخت که روحیه استقامت و از خودگذشتگی این شهید مدافع حرم در برابر داعشیان و از سالار شهیدان راه ایثار و شهادت را در جامعه اسلامی برای همیشه تاریخ زنده نگه می‌دارد و درس بزرگی برای جهانیان است که بدانند راه ایستادگی و مقاومت همچنان ادامه دارد.

سرهنگ حسنی اظهار کرد : گلوگاه دارای ۵ حوزه مقاومت بسج  در بخشهای مرکزی و بخش کلباد می‌باشد و همچنین شهرستان دارای  ۹ کانون اقشاری اعم از بسیج دانش آموزی،‌ فرهنگیان،‌ جامعه پزشکی،‌ حقوقدانان،‌ ورزشکاران،‌ هنرمندان،  مهندسین و بسیج کشاورزان که در سطح شهرستان فعال می‌باشند و در این جشنواره اقدامات بسیجیان در رده‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرد البته تنها به آمار اکتفا نمی‌کنیم و تأثیرگذاری کار بسیج را در نظر خواهیم گرفت و در نهایت از بسیجیان برتر و موفق سال۹۵ در گلوگاه تجلیل بعمل خواهد آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها