مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه مطرح کرد:
سردار صادقي گفت: ایران در منطقه خاورمیانه یک کشور منحصر به فرد است و نقش غیر قابل انکاری در شکل دادن به تعادل منطقه‌ای جدید در خاورمیانه دارد و خواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۲۸۳۰۲
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی ناحیه گلوگاه، مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گلوگاه، گفت: اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران از خون پاک شهدا و رشادت‌های ایثارگران است.

وی افزود: پرونده شهید هیچگاه بسته نمی‌شود و شهید همیشه به سوی کمال می‌رود و  یک نوع تزریق در رگ‌های جامعه است و شهدا ناظر بر اعمال، رفتار ما هستند  و یاد شهدا و پیروی از آرمان‌های انقلابی و اعتقادی این شهیدان از اصول مهم در مقابله با تهاجم دشمنان است.

وی گفت: در طول تاریخ انسان‌های زیادی شهید شدند اما فلسفه شهادت امام حسین(ع) در چیست که هر ساله شوق و شور، شناخت مردم نسبت به اباعبدالله الحسین بیشتر می‌شود و هر اقدامی که با اخلاص و برای خداوند باشد ماندگار است  همچون واقعه عاشورا که خون امام حسین (ع) در صحرای کربلا ریخته شد و ماندگارشد، انقلاب اسلامی ما نیز از جمله این اقدام ماندگار است.

وی افزود : از زمانی که پیچ تاریخی شروع شد است ما نباید عقب بمانیم، رسالت ما عصر ظهور است و ما باید پرچم را به صاحب اصلی آن امام زمان(عج) برسانیم.

سردار صادقی ادامه داد :انقلاب مسیر خودش را طی خواهد کرد و ‌ما باید از فرصت‌ها استفاده کنیم، استکبار جهانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران از ترس انقلاب و خون شهدا لحظه‌ای در خود آرامش نمی‌بیند.

و خاطرنشان کرد: یک بسیجی و سپاهی با هر لباسی در میان مردم ظاهر شوند، اثرگذار هستند و این اثر گذاری از خون شهدا است.

وی افزود: ایران در منطقه خاورمیانه یک کشور منحصر به فرد است و  نقش غیر قابل انکاری در شکل دادن به تعادل منطقه‌ای جدید در خاورمیانه دارد و خواهد داشت.

مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه در پایان اظهار کرد: انقلابی بودن مهم است اما انقلابی ماندن مهمتر از آن است و پایبند به اصل و ارزش‌های انقلاب مهم است و اگر امروز عزت و امنیت حاکم هست بخاطر شهدا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها