جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران مطرح کرد:

جنگ اقتصادی امتداد هشت سال دفاع مقدس است

محمدرضایی گفت: دشمن از دشمنی دست برنداشته و در دشمنی خود مصم تر شده است، می خواهند با ضربه به زدن به اقتصاد کشور مردم را از انقلاب و جمهوری اسلامی مایوس کنند.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۹۷
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حسین محمدرضایی در اولین یادواره شهدای بسیج کارگری حوزه امام علی(ع) شهرستان بهشهر که در شرکت صدرا شمال برگزار شد، اظهار کرد: همه پیشرفت‌های ما به واسطه انقلاب است و دشمن با تمام توان تلاش دارد تا این پیشرفت را از ما بگیرد.
سرهنگ رضایی جنگ اقتصادی را اولویت و برنامه غربی ها برای به زانو درآوردن ایران دانست و اظهار کرد: در این جنگ تمام عیار هدف استکبار جهانی وابسته سازی ایران به خارج و مصرف گرایی در داخل است.
وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی از همان ابتدای انقلاب اسلامی وبا تحریم آغاز شد، تصریح کرد: آمریکایی ها می خواهند ایرانی ها در تمام جزییات زندگی، آمریکایی فکر کنند و وقتی به این هدف دست پیدا نکردند به شدت نگران شدند.
رضایی با بیان اینکه باید نقش خود را در این جنگ بدانیم، اظهار کرد: اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم به خاطر این بود که در برابر دشمن ایستادگی کردیم و سر خم نکردیم.
وی افزود: همه ما باید از شهدا درس بزرگ ایستادگی آموخته و از ارزش‌ها و انقلاب حمایت کنیم و قدردان این انقلاب در عمل باشیم و بدانیم همه ما تکلیف داریم و برگزاری مراسم امشب هم توفیقی برای نخبگان و هنرمندان برای حضور در این مراسم بود.
جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: رمز پیروزی ما احساس تکلیف همه آحاد مردم در جنگ بود، دانش‌آموز، دانشجو، کشاورز، پزشک، کارگر، هنرمند و همه و همه براساس احساس وظیفه در جنگ هشت ساله شرکت کردند و پیروزی به‌دست آمد.
رضایی بیان داشت: در کنار همه نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی، اگر مردم و حضور مردم و مشارکت همگانی نبود ما با مشکل اساسی روبرو بودیم.
وی ادامه داد: ما قبل از حضور مردم در جنگ مشکل داشتیم اما وقتی مردم و بسیج وارد شدند؛ شکل جنگ عوض شد.
این مسؤول گفت: باید به درس‌ها و عبرت‌ها توجه کنیم و بدانیم درس دفاع مقدس این است که تا وقتی مردم هستند و احساس تکلیف دارند و نظام را متعلق به خود می‌دانند؛ هر دشمنی با هر توانمندی در مقابل ملت و عظمت این ملت باید شکست را بپذیرد.
جانشین سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: جنگ نظامی تمام شده است اما جنگ سلطه علیه ما تمام نشده است و تمام اتفاقات منطقه همه حاکی از این موضوع است که دشمنان از گسترش، صدور و اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند.
وی گفت: اکنون درگیر جنگ هوشمند با دشمن هستیم و استکبار در تمام عرصه‌ها همچون اقتصاد، فرهنگ و سیاست در حال جنگ است.
جانشین سپاه کربلای مازندران ادامه داد: یکی از کارهای دشمن در جنگ هوشمند، گسترش فساد و فحشاء است و از روش‌هایی استفاده می‌کنند تا نظام از درون متلاشی شود.
رضایی اضافه کرد: دشمن اکنون در حال تلاش برای گسترش فساد و فحشاء است تا همچنان که آندلس که بعد از 800 سال اسلامی بودن اکنون اثری از اسلام در اسپانیای فعلی و آندلس قدیم نیست.
وی گفت: تدبیر امروز این است که باید تلاش کنیم تا جامعه‌ای توانمند داشته باشیم و در مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها، امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهیم.
این مسؤول افزود: هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این بخش فعال شویم.
رضایی ادامه داد: امام حسین(ع) فلسفه قیام خود را احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و لذا باید در این بخش فعال‌تر از گذشته وارد شویم و تلاش کنیم.
وی گفت: لایه‌های پنهان دفاع مقدس باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود و همه ما در این بخش مسؤولیت داریم و باید با تمام توان تلاش کنیم.

ارسال نظرات