زمان ثبت نام دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر کردستان که از ۱۱ شهریور سال جاری آغاز شده بود تا سی ام مهر جاری تمدید شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۲۸
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، دوازدهمین جشنواره استانی امتنان از کارآفرینان برتر در راستای شناسایی کارآفرینان خلاق و نوآور و تجلیل از آن‌ها به منظور اشاعه فرهنگ کارآفرینی، با ثبت نام از فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

تمامی صاحبان کسب و کار دارای نوآوری و خلاقیت و افراد و شرکت‌هایی که واجد شرایط کارآفرینی هستند، می‌توانند در مهلت اعلام شده نسبت به ثبت نام و تکمیل فرم‌های مربوطه و ارسال مستندات در جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر اقدام کنند.

تمدید مهلت ثبت نام در این جشنواره در راستای تغییرات ایجاد شده در سامانه دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ملی و استانی توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شود.

پایان مهلت ثبت نام در جشنواره که پیش از این یازدهم مهرماه جاری تعیین شده بود تا سی ام همین ماه ادامه تمدید شد.

کارآفرینان برتر در سه بخش اقتصادی صنعت، کشاورزی و خدمات استان انتخاب و پس از معرفی در جشنواره استانی، در صورت داشتن شرایط لازم و پس از بررسی کارشناسان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر کشور معرفی می‌شوند.

اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری، شناسایی کارآفرینان در سراسر کشور و انتخاب برترین آن‌ها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه خصوصا جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی در بخش صنعت از جمله اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

کشاورزی و خدمات، ایجاد نشاط و رقابت در فضا‌های کسب و کار، هم افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی و تقویت نقش کارآفرینان در نظام تصمیم سازی کشور از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره استانی است.

از تمامی کارآفرینان استان دعوت کرد در مدت یاد شده با مراجعه به سایت اینترنتی www.karafarinanebartar.ir نسبت به ثبت نام مشخصات خود و ارسال مدارک مورد نیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات