خبرهای داغ:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با حکم وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با حفظ سمت، به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب شد.
کد خبر: ۸۹۲۸۲۲۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵

دکتر محمدهادی ایمانیه با حکم وزیر بهداشت به عضویت هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیز مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب شد.

متن این حکم به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه
رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز

نظر به تعهد، تخصص، سوابق و تجربیات ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ و با حفظ سمت به عنوان مشاور وزیر در امور دانشگاه‌ها منصوب می‌شوید تا با رعایت ضوابط و مقررات قانونی انجام وظیفه نمائید.

انتظار دارم با حضور در جلسات برنامه‌ریزی کلان و شورای معاونین وزارت، همکاری‌های ممکن را با معاونت‌ها و حوزه‌های کاری مبذول نمایید.
امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام شایسته وظایف با رعایت قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق و سرافراز باشید.

همچنین در حکم دیگر وزیر بهداشت برای رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز آمده است:

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه

در اجرای بند «ج» ماده 1 قانون تشکیل هیأت‌های امناء دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی، به موجب این ابلاغ برای مدت چهار سال به عضویت هیأت امناء دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز منصوب می‌شوید.
امید است با عنایت الهی، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی و رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها