با راه‌اندازی ۵۰ واحد تولیدی در دو سال اخیر ۵۴۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار شدند.
کد خبر: ۸۹۲۸۱۷۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۹
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد به راه اندازی ۵۰ واحد تولید در دوسال اخیر/اشتغالزایی برای ۵۴۰ نفرطرح‌های صنعتی با پیشرفت کاری بالای ۶۰ درصد در استان که نیازمند دریافت تسهیلات رونق تولید هستند اشاره کرد و گفت: سال گذشته ۶۸ طرح صنعتی با پیشرفت کاری ۶۰ درصد نیازمند دریافت تسهیلات رونق بودند که به ۱۶ واحد این تسهیلات پرداخت شد.
داریوش دیودیده با اشاره به اینکه در سال جاری نیز ۴۴ واحد صنعتی متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید هستند، بیان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ۴۴ طرح صنعتی ۵۳۶ میلیارد ریال است که وضعیت این واحد‌ها در کارگروه تسهیل و رونق تولید بررسی و به آن‌ها اعتبار پرداخت می‌شود.
وی ادامه داد: طرح‌های کشاورزی با پیشرفت کاری بالای ۶۰ درصد در این کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرند که طی سال جاری ۷۷ طرح کشاورزی با ثبت‌نام در سامانه صنعت و معدن در نوبت دریافت تسهیلات هستند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در کارگروه تسهیل و رونق تولید طرح‌های معدنی مشکل‌دار مورد بررسی قرار گرفتند، افزود: ۱۲ طرح معدنی نیازمند ۷۵ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید هستند که تلاش می‌کنیم با اختصاص این مبلغ شاهد فعالیت واحد‌های معدنی و فراهم شدن زمینه اشتغال در این حوزه باشیم.
ارسال نظرات