دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان:

سایت امر به معروف ونهی از منکر استان رتبه یک کشوری را از آن خود کرد

باید با تأسی از قیام امام حسین (ع)زمینه ساز احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم
کد خبر: ۸۹۲۸۱۱۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
محسن اکبری در درگفتگو با خبرنگار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:روابط عمومی و سایت خبری ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان با تلاش وزحمت‌های شبانه روزی برادر پرتلاش برات دهقان واسیر همکارانشان در بین ۳۱ استان کشور رتبه اول را به دست آورده است که این مایه افتخار است.
وی با اشاره به این مطلب که دفاع مقدس با تأسی از فرهنگ عاشورا پیروزی به دست آورده است بیان کرد: ما باید با تأسی از قیام امام حسین (ع) زمینه ساز احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باشیم.
اکبری تصریح کرد:مسلمانان با عاشورایی ماندن باید انقلاب را پیش ببرند ودر ایام ماه حزن اندوه واهل بیت بیشتر به این مهم پرداخته ودر احیای آن تامل کنند.
این مسئول محرم را شور آفرین است وحرکتهاییذرا ایجاد می‌کند که انتظارات کمتر می‌شود اظهارداشت:مردم در ایام محرم با داشتن هر فکر و سلیقه‌ای کمتر به میدان می‌آیند پاین خود می‌تواند زمینه‌ای برای تبلیغ و امر ونهی باشد.
وی تصریح کرد برنامه‌های ستاد امر به معروف ونهی از منکر امسال هم، چون سال‌های گذشته به شهرستان‌ها ابلاغ ودر سه بخش اقدامات قبل، اقدامات حین برنامه و اقدامات بعد انجام می‌شود.
دبیر ستاد امر به معروف ونهی از منکر سیستان و بلوچستان گفت:برنامه‌های امر به معروف سال جاری بومی سازی شده و برابر با سال قبل پیگیری‌هایی را در دست اقدام داریم.
وی اذعان کرد:برنامه‌های امر به معروف سال جاری همزمان با ۳۱ شهریورماه و هفته دفاع مقدس با شعار محوری نهضت حسینی، امر به معروف ونهی از منکر و ارزش‌های انقلاب اسلامی با بیش از ۳۰ عنوان برنامه در سطح استان آغاز و تا ۱۰ مهر ماه به مدت ده روز ادامه خواهد داشت
ارسال نظرات
آخرین اخبار