مسئول بسیج کارگری سپاه سلمان اظهارداشت:با هدف تجدید میثاق با آرمانهای شهدا هویت بخشی به قشر کارگران،با حضور واجب یا از 21خانواده معظم کارگری استان تجلیل وقدر دانی شد
کد خبر: ۸۹۲۸۱۱۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
سرهنگ پاسدار نادر شهرکی در گفتگو با خبر نگار بسیج از سیستان و بلوچستان با اشاره به این مطلب که قشر کارگر دوشادوش سایر رزمندگان در نبرد‌های حق علیه باطل حضور فعالانه‌ای داشته اند افزود:حرکت در مسیر شهدا و تحقق بخشیدن به اهداف شهدا کاری ماندگار است .
شهرکی بیان کرد:با همکاری اداره کار وامور اجتماعی، حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید استان و شهرستان به فکر تفکیک شهدا کارگری از سایر اقشار برآمدیم وبا ماه‌ها تلاش ۳۷ شهید را که پیکر پاکشان در استان خاکسپاری شده است را شناسایی کردیم.
وی بیان کرد:چاپ کتاب ستارگان شرق که زندگی نامه شهدا قشر کارگری استان است را به نویسندگی یونس آریایی قلعه نو گردآوری و چاپ کردیم.
این مسئول اظهار داشت:اولین یادواره ۳۷ شهیدقشر کارگری با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا هویت بخشی به قشر کارگران، با حضور واجب یا از ۲۱ خانواده معظم کارگری اجرا شده است.
وی در پایان خاطر نشان کرد:برگزاری مجالس و محافل شهدا فرهنگ سازی عرصه ایثار و شهادت پت مریم مقام منزلم شهدا و خانواده‌های محترمشان را به دنبال خواهد داشت.
گفتنی است شهید علی رضائیان شهید شاخص کشوری وش عید محمد ضمیری شهید شاخص انسانی قشر کارگری هستند
ارسال نظرات