مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان گفت: یکی از عالی‌ترین خصیصه‌های عاشورائیان ذلت‌ناپذیری آنان بود به شکلی که دشمن با تمام زر و زور و تزویر در مقابل امام و یارانش ناکام ماند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۹۰
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان صبح امروز در جمع عزاداران حسینی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) برای احیای اسلام قیام کرد، گفت: یکی از عالی‌ترین خصیصه‌های عاشورائیان ذلت‌ناپذیری آنان بود به شکلی که دشمن با تمام زر و زور و تزویر در مقابل امام و یارانش ناکام ماند.

وی افزود: هر چند یاران امام حسین(ع) اندک بودند ولی کلمات و رفتارهایی که از آنان به یادگار مانده، نشان می‌دهد که افرادی مومن، وفادار، با بصیرت و پاک‌باخته بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان تصریح کرد: مظلومیت امام حسین(ع) و یارانش ابعاد گوناگونی داشت؛ دعوت امام و بی وفایی نسبت به آن، بستن آب بر روی حضرت، جنگ نابرابر 30 هزار نفر در مقابل 72 نفر، جنایات هولناک همانند شهادت طفل شیرخوار حضرت و دیگر وقایع روز عاشورا تنها گوشه‌ای از مظلومیت اباعبدالله حسین(ع) است.

حجت‌الاسلام عظمتی با اشاره به اینکه انحرافات و ضعف‌های جامعه در عصر امام حسین(ع) گفت: پس از رحلت پیامبر اسلام(ص) انحرافات خلافت از مسیر اصلی آن موجب شد ارزش‌هایی که پیامبر(ص) برای آنها خون دل خورده بود به زمان جاهلیت بازگردد.

وی افزود: بزرگترین درس عاشورا برای ما تسلیم بودن در برابر خداوند است و هرکس بتواند به این مقام برسد عاشورا و توحید را درک کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دلیجان با اشاره به فرازمانی و فرامکانی بودن قیام عشاورا خاطرنشان کرد: نمی‌توان قیام و نهضتی را در عالم پیدا کرد تا این اندازه الگو و اسوه آزادمردان، و باعث حرکت و جوشش مبارزان در برابر ظالمان و ستمگران باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات