فرمانده ناحیه ثارالله در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه ثارالله یزد:
مهدی دهقان تصریح کرد : باید راه شهدا که همان امر به معروف و نهی از منکر است را ادامه دهیم و تلاش کنیم که این فریضه واجب در جامعه بیشتر اجرایی شود.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۸۱
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، همزمان بمناسبت هفته اول محرم بنام امر به معروف ونهی از منکر همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر ناحیه ثارالله در دفتر حجت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت بخش مرکزی با حضور اعضا و ۵۰ نفراز دبیران برگزار شد.
در این مراسم فرمانده ناحیه ثارالله یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته امر به معروفو نهی از منکر بیان داشت: باید راه شهدا که همان امر به معروف و نهی از منکر است را ادامه دهیم و تلاش کنیم که این فریضه واجب در جامعه بیشتر اجرایی شود.
سرهنگ مهدی دهقان ادامه داد: متاسفانه بعضی از فرهنگ‌های غربی وارد کشور شده است که باید در مقابل آن ایستاد گی کرد و باید در عزاداری‌های ماه محرم فرهنگ علوی و معرفت حسینی را ترویج کنیم و از خرافات و بدعت‌ها که عزاداری‌ها را مورد هجمه قرار داده را از بین ببریم.
در ادامه این همایش دکتر مصیبی و حجت السلام دکتر موسوی به ایراد سخنرانی پرداختند و در پایان ۱۴ نفراز افراد فعال در زمینه امر به معروف و نهی از منکر با اهداء لوح تقدیر وهدیه تجلیل وبعمل آمد.
ارسال نظرات