خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد

کم‌کاری در معرفی شهید «همدانی»/ لزوم ورود مسئولان در تبیین ابعاد شخصیتی شهید «همدانی»

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر شهید «همدانی» بیان داشت: در استان در این زمینه کم کاری شده است که از مسئولین تقاضامند هستیم در این خصوص ورود داشته و ابعاد شخصیتی ایشان را تبیین کنند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۳۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴

کم‌کاری در معرفی شهید «همدانی» در استان همدان/لزوم ورود مسئولان درمعرفی ابعاد شخصیتی شهید «همدانی»به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ سیدرضا موسوی  امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت  سردار شهید «حاج حسین همدانی» با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهید همدانی اظهار داشت: سردار «همدانی» شهید جهان اسلام است و وظیفه ما است که برای این شهید والامقام خدمتی ارائه دهیم که برای جهان اسلام باشد.

وی افزود: سردار شهید «همدانی» در طول 40 سال تلاش و مجاهدت، خود را وقف اسلام  و مردم کرد و در نهایت به شهادت رسید.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان عنوان کرد:  شأن و منزلت ایشان به قدری بود که امام خامنه ای(مد ظله العالی) در شهادتش پیامی بی نظیر صادر کرد.

وی با تأکید بر ضرورت معرفی هرچه بیشتر شهید «همدانی» بیان داشت: در استان در این زمینه کم کاری شده است که از مسئولین تقاضامندیم در این خصوص ورود داشته و ابعاد شخصیتی ایشان را تبیین کنند.

موسوی با اشاره به برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید «همدانی» در استان تصریح کرد: یاد و خاطر شهید «همدانی» به عنوانی شهیدی  برخاسته از استان همدان  و با توجه به  تاثیرگذاری مجاهدت های ایشان در استان باید گرامی داشته شود و ضروری است امسال مراسم سالگرد نسبت به سال گذشته با قدرت بیشتر و با شکوه‌تر برگزار شود.

وی بر ضرورت پاسداشت رشادت های شهدای مدافعان حرم تاکید و عنوان کرد: امروز آسایش و آرامش کشور مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان مدافع حرم است چراکه به فرموده  مقام معظم رهبری اگر این شهدا و رزمندگان مدافع حرم نبودند امروز خاکریزها در داخل شهرها و استان های خود ما بود.

معاون اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر کیفیت بخشی در برگزاری مراسم  دومین سالگرد شهید «همدانی» اظهار کرد : در برگزاری مراسم باید روابط و ضوابط کنار گذاشته و تنها با رابطه دلی کار و با خداو  شهدا معامله کنیم چرا که در این صورت اثربخش خواهد بود.

وی با بیان اینکه در برگزاری مراسم نباید اقدامی انجام داد که  از جانب مرم حق الناس بر گردن ما باقی بماند، یادآور شد: باید نسبت به تعهدی که به شهدا داریم این امر را عملی کنیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات