مسئول بسیج دانشجویی مازندران:

دانشجویان مازندران در امتداد مکتب سیدالشهداء(ع) در برابر دشمنان ایستاده اند

مسئول بسیج دانشجویی مازندران: دانشجویان دانشگاه‌های مازندران با تاسی از استادان مکتب عاشورا برای حفظ انقلابی که امتداد کربلا بوده وارد میدان شده و در برابر جنگ فرهنگی دشمنان اسلام قد علم کرده اند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۰۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی مازندران، شهرام نوری با بیان اینکه واقعه عاشورا درس بزرگی برای همه جوانان مسلمان و انقلابی است، اظهار داشت: فارغ التحصیلان دانشگاه کربلا همان شهدایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در دفاع از حرم درس‌های یاد گرفته را پس می‌دهند تا به دنیا بفهمانند دانشجویان مکتب حسینی در راه انقلاب خمینی جان و زندگی خود را فدا می‌کنند.

وی افزود: امام حسین (ع) رئیس دانشگاه کربلا است و نام آوران عاشورا استادان این دانشگاه هستند.

نوری با بیان اینکه هر استاد این دانشگاه درسی را به بشیرت می‌آموزد، تصریح کرد: واحد های درسی این دانشگاه، ایثار، ظلم‌ستیزی، امر به معروف، نماز، حق طلبی و احیای دین خدا است.

وی تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مازندران با تاسی از استادان مکتب عاشورا برای حفظ انقلابی که امتداد کربلا بوده وارد میدان شده و در برابر جنگ فرهنگی دشمنان اسلام قد علم کرده اند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران امر به معروف و احیای نماز را مهم‌ترین هدف امام حسین(ع) در روز عاشورا دانست و تصریح کرد: دانشجویان مازندران به تاسی از واقعه عاشورا و همزمانی با هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند از فرصت موجود بهترین استفاده را برای جذب دانشجویان و روشنگری شبهه‌های دشمنان از دفاع مقدس ببرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار