سردار ملکی: رزمندگان و بسیجیان غیور اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با بهره‌گیری از نهضت عاشورای امام حسین (ع)درس هیهات من الذله را ثابت کرده و نشان دادند مقابل جبهه کفر می ایستند و تنها با خدا معامله کردند.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۰۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرتیپ دوم پاسدار عبدالله ملکی با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، اظهارداشت: عاشورا به تمام جهانیان درس آزادی و آزادگی داد و امام حسین (ع) با قیام و شهادت خود ویاراتش به همه نشان داد باید مقابل جبهه کفر و ظالم ایستاد و از دین اسلام دفاع کرد.

وی افزود: رزمندگان و بسیجیان غیور اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی با بهره‌گیری از نهضت عاشورای امام حسین (ع)درس هیهات من الذله را ثابت کرده و نشان دادند مقابل جبهه کفر می ایستند و تنها با خدا معامله کردند.

ملکی با تاکید بر حفظ وحدت اسلامی در جامعه، بیان کرد: حفظ وحدت نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان دارد که باید همه ما تابع ولایت فقیه باشیم و نگذاریم دشمنان نظام به اهداف شوم خود دست یابند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: دشمنان بدانند ملت غیور و سرافراز ایران در هر زمینه آماده دفاع از خاک میهن و مرز اسلام بوده و همان گونه که در دفاع مقدس به ندای امام لبیک گفتیم امروز همه ما سرباز ولایت و گوش به فرمام مقام معظم رهبری هستیم.

ملکی با بیان اینکه شهادت‌طلبی یکی از ویژگی‌های مهم رزمندگان در دوران دفاع مقدس بود، خاطر نشان کرد: امروز باید ایثارگری‌های قهرمانان و دلاورمردان دفاع مقدس و شجاعت دلیرمردان مدافعان حرم برای نسل امروز به ویژه جوانان و نوجوان تبیین شود.

وی افزود: جوانان بسیجی امروز در کنار رزمندگان دیروز با حضور در جبهه مقاومت آماده نبرد با دشمنان قسم خورده انقلاب مانند آمریکا،صهیونیست و دائش هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: با تلاش و مقاومت رزمندگان در جبهه مقاومت به زودی داعش نابود و به امید خدا جشن پیروزی برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها