خبرهای داغ:
مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

شهید «همدانی» شهید جهان اسلام است/ رونمایی از تندیس و کتیبه شهید «همدانی»

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش ها ی دفاع مقدس بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: شهید «همدانی» نه تنها شهید استانی و ملی بلکه شهید جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۹۲۸۰۰۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳

شهید «همدانی» شهید جهان اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، وحید خادمی امروز در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی مراسم بزرگداشت سردار شهید «حاج حسین همدانی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار داشت : شهید «همدانی» نه تنها  شهید استانی و ملی بلکه شهید جهان اسلام است.

وی از  برگزاری مراسم دومین سالگرد شهید «همدانی» در همدان خبر داد و بیان داشت: این مراسم روز یکشنبه 16 مهرما از ساعت 9 صبح با حضور مقامات کشوری و لشکری در حسینیه امام(ره) همدان برگزار می شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) همدان به برگزاری مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت فرمانده مدافع حرم؛ «حاج حسین همدانی» در تهران اشاره و عنوان کرد : این مراسم نیز روز پنجشنبه ۱۳ مهر ماه با حضور مقامات لشگری و کشوری بعد از نماز مغرب وعشاء در تالار بزرگ وزارت کشور واقع در میدان فاطمی برگزار می شود که سپاه استان  افرادی برای حضور در مراسم  اعزام خواهد کرد.

وی در تشریح دیگر برنامه‌های اجرایی دومین سالگرد شهادت سردار «همدانی» به موضوع روایتگری و خاطره گویی در مساجد  اشاره و بیان کرد: طی اجرای این برنامه از راویان و هم‌رزمان شهید در راستای خاطره ‌گویی و تبیین سیره این شهید والامقام در مساجد استان استفاده خواهیم کرد.

خادمی از برگزاری مسابقات ورزشی به عنوان یک کار بزرگ و ماندگار در مراسم سالگرد شهید «همدانی» یاد کرد و ابراز داشت: در این خصوص به دنبال برگزاری مسابقات جام کشتی  در روز 13 و 14 مهرماه هستیم  که هر ساله برگزار شود و در سال‌های آتی نسبت به سال گذشته با شکوه‌تر و بزرگ‌تر اجرا شود.

وی  به رونمایی از تندیس و کتیبه شهید همدانی به عنوان یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی اشاره و تصریح کرد: این برنامه‌ها قبل از برگزاری مراسم سالگرد اجرایی و تندیس در باغ موزه و کتیبه در مزار شهید نصب خواهد شد.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه انصارالحسین(ع) همدان افزود: مراسم مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت به میزبانی بنیاد شهید  در روز 16 مهرماه بعد از مراسم سالگرد اجرا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری مسابقات کتابخوانی «خداحافظ سالار» و  جشنواره «حبیب حرم» نیز از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.

خادمی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت شهید «همدانی» به تشریح وظایف کمیته‌ها پرداخت و عنوان کرد: این کمیته‌ها باید در راستای کیفیت بخشی در برگزرای مراسم تلاش و از ظرفیت های مردمی نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار