خبرگزاری بسیج: عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در جریان بازدید از فضای پیرامونی بقعه بی بی شهربانو که با همراهی شهردار منطقه 20 انجام شد این حرم مقدس را به عنوان مقصد گردشگری بین المللی معرفی کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۳۲
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با همراهی شهردار منطقه 20 در حاشیه حضور در مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین(ع) در بقعه بی بی شهربانو، گفت: منظره طبیعی فضای پیرامونی این بقعه مقدس، محل تلاقی دو دشت ری و ورامین است که با توجه به حضور زوار از ملیت های مختلف، این مکان می تواند به مقصد گردشگری بین المللی تبدیل شود.

خلیل آبادی بقعه بی بی شهربانو را یکی از ظرفیت های توریستی استان تهران برشمرد و افزود: مسیر دسترسی و تردد شهروندان و زائران فاقد ایمنی و استاندارهای لازم است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی ادامه داد: وجود صنایع آلاینده و کارخانه های فعال علاوه بر ایجاد آلودگی های زیست محیطی موجب از بین رفتن ظرفیت های گردشگری و منظره های طبیعی و زیبای ارتفاعات کوه بی بی شهربانو نیز می شود که با توجه به وجود احکام هنوز انتقال آنها میسر نشده است.

 

 

ارسال نظرات