«محرومیت‌زدایی از روستاها و درک حقیقی از وضعیت مستضعفان» دغدغه این دانشجومعلمان+تصاویر

گروه جهادی شهید علم الهدی(بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهر تهران) با هدف شناخت ابعاد مختلف زندگی مردم در مناطق محروم و به منظور درک حقیقی از وضعیت مستضعفین به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم اقدام می‌کند.
کد خبر: ۸۹۲۷۹۱۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶

 

 

به گزارش سرویس بسیج فرهنگیان خبرگزاری بسیج، جمعی از دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان شهر تهران، با تشکیل گروه جهادی شهید علم الهدی، به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم کشور اقدام می‌کنند.

مجتبی عبادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با فارس در خصوص اهداف تشکیل این گروه جهادی، اظهار داشت: این گروه آتش به اختیار فرهنگی و برای تداوم خط امام(ره) است؛ امام خمینی(ره) فرمودند«تنها کسانی با ما تا آخر خط می‌مانند که درد فقر و محرومیت را چشیده باشند» و همچنین این حرکت در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره ضرورت خدمت‌رسانی به مناطق محروم تشکیل شده است.

وی ادامه داد:  گروه جهادی شهید علم الهدی حوزه برادران بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهر تهران، با هدف شناخت ابعاد مختلف زندگی مردم در مناطق محروم و نیز با توجه به نقش حساس آنها در امر تعلیم و تربیت، به منظور درک حقیقی از وضعیت مستضعفین، با روحیه جهادی و بسیجی اقدام به برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم می‌کند.

به گزارش فارس، این گروه جهادی امسال در  روستای حسین آباد از توابع شهرستان ورامین حضور یافته و در بخش‌های مختلفی همچون «ساخت خانه عالم، ترمیم و رنگ آمیزی مدرسه، بازسازی و تعمیر خانه جانباز دفاع مقدس ساکن روستا، توزیع بسته حمایتی لوازم‌التحریر به دانش آموزان، فضاسازی مسجد، بررسی مشکلات بهداشتی روستاییان توسط تیم پزشکی متشکل از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران و برگزاری کلاس های آموزشی و تجهیز کتابخانه روستا به ارائه خدمت‌ مشغول بوده‌اند و نیز به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از قبیل دیدار جهادگران با خانواده معظم شهدای روستا، برگزاری هیأت، اکران فیلم و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی اقدام کرده‌اند.

عبادی در این خصوص گفت: گروه جهادی شهید علم الهدی برای محرومیت زدایی از این روستا برنامه یکساله داشته و در تداوم اردو، مشکلات، ظرفیت‌ها و معضلات روستا در قالب هسته‌های مطالبه‌گری توسط این گروه رصد و از مسئولان امر به طور جدی مشکلات و خواسته‌های مردم روستا پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار