خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه:

انقلاب به برکت خون شهدا و امام حسین(ع) پابرجاست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه گفت: دلیل اینکه 38 سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد و این انقلاب همچنان پا برجاست بخاطر این است که با خون شهدا و امام حسین(ع) بیمه شده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۸۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سپاه سربیشه در نشست بصیرتی که مناسبت ایام محرم در محل خوابگاه نمونه عفاف برگزار شد گفت: به قول امام باقر (ع) زیارت امام حسین(ع) و شرکت در محافل آن حضرت باعث گشایش در رزق و روزی و طولانی شدن عمر انسان و در امان ماندن از بلاهای طبیعی می شود.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم امام حسین (ع)نگاه ویژه به ما داشته باشد باید زندگی ما برگرفته از زندگی حضرت زینب(س) باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه شهرستان سربیشه با بیان اینکه امام حسین(ع) تنها کسی است که زیارتش تأکید فراوان شده است اظهار داشت: دلیل اینکه 38 سال از عمر با برکت انقلاب می گذرد و این انقلاب همچنان پا برجاست بخاطر این است که با خون شهدا و امام حسین(ع) بیمه شده است.

حجت الاسلام رضایی ریختن اشک به امام حسین(ع) را سبب آمرزش گناهان دانست و افزود: کسی که در مجالس امام حسین(ع) حضور پیدا می کند و برای آن حضرت علم به پا می دارد 40 سال زودتر وارد بهشت می شود.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال براندازی نظام و مقدسات ما است لذا باید شما بانوان در حفظ حجاب خود کوشا باشید و راه شهدا را دنبال کنید که مدیون خون آنان نباشید.

لازم به ذکر است، نماز جماعت قبل از برگزاری نشست برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها