خبرهای داغ:
استاد دانشگاه با بیان اینکه به چهار شیوه باید از لحاظ دینی خود را تقویت کنیم و با خداوند بزرگ و ائمه(ع) انس بگیریم، گفت: اگر از این چهار مورد حتی یکی را هم نداشته باشیم دین و ایمان ما سست خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۸۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

باید از لحاظ دینی خود را تقویت کنیم تا ایمان ما سست نشودبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، حجت‌الاسلام ترکاشوند در جمع کارکنان و سربازان سپاه ناحیه تویسرکان ضمن تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: ما به چهار شیوه باید از لحاظ دینی خود را تقویت کنیم و با خداوند بزرگ و ائمه(ع) انس بگیریم.

وی افزود: یکی از این شیوه‌ها این است که از لحاظ عاطفی باید با امامان انس بگیریم که این امر می‌تواند همین عزاداری‌ها باشد.

وی افزود: این یک حقیقت است کسی می‌تواند با اهل بیت(ع) رابطه عاطفی داشته باشد که با خانواده خود رابطه عاطفی خوبی داشته باشد.

این استاد حوزه ابراز داشت: دومین پیوند که باید با ائمه(ع) و خداوند داشت پیوند اعتقادی است، اگر فردی هنوز از لحاظ توحید و معاد کامل نباشد این پیوند برقرار نخواهد شد.

وی تصریح کرد: سومین مورد اخلاقی است، آنچه مسلم است داشتن اخلاق در تمام زمینه‌ها است.

ترکاشوند خاطرنشان کرد: مورد بعدی نیز سیاسی است که اگر از این چهار مورد حتی یکی را هم نداشته باشیم دین و ایمان ما سست خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات