یک هزار دقیقه عزاداری های باشکوه پایتخت شور وشعور حسینی در روز تاسوعای حسینی به صورت زنده از شبکه اشراق منعکس شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۲۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، شنبه هشتم مهر مصادف با تاسوعای حسینی نقاط مختلف استان زنجان پایتخت شور وشعور حسینی غرق در عزا و ماتم بود و مراسم و تجمعات مختلف و متنوعی با حضور گسترده و پرشور عزاداران و عاشقان اهل بیت(ع) برگزار شد.

در این راستا شبکه استانی زنجان ـ اشراق چهار برنامه عزاداری را در روز تاسوعا به صورت زنده پوشش داد، اولین برنامه تجمع باشکوه عزاداران شهر قیدار بود که از ساعت 14:30 تا 16:30 پخش شد.

همچنین از ساعت16:30 تا اذان مغرب نیز دسته عزاداری احمدیه زنجان که مسیر مسجد احمدیه به سمت امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) را طی نمود،  به مدت 120 دقیقه به صورت زنده پوشش داده شد .

دیگر برنامه زنده شبکه اشراق پخش عزاداری پرشور از محل حسینیه اعظم زنجان بود که از ساعت 21:15 به مدت 80 دقیقه انجام گرفت .

همچنین آخرین برنامه نیز پوشش زنده دسته عزاداری بزرگ فاطمیون زنجان بود که از ساعت 22:45 در مسیر تشییع پیکر شهداء زنجان در دوران دفاع مقدس یعنی از مقابل مسجد جامع تا مزار شهداء به مدت 100 دقیقه انجام شد .

این برنامه ها علاوه بر شبکه استانی در  13 شبکه سراسری و بین المللی صداوسیما نیز به صورت زنده پخش شد.

در این راستا شبکه های یک ، دو ، سه ، چهار، پنج، شما ،سحر، خبر،قرآن ،جام جم ،الکوثر،Press TV و HispanTV شبکه هایی بودند که در مجموع به مدت 580 دقیقه عشق و ارادت پایتخت نشینان شور و شعور حسینی را به سراسر کشور و خارج از مرزهای جغرافیایی مخابره کردند .

 

ارسال نظرات