علی کیان:

فتنه‌گران برای بازگشت به نظام راهی جز توبه و عذرخواهی ندارند/انتقاد از برخی مسئولان در تعامل با فتنه‌گران

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه فتنه گران بدون توبه و عذر خواهی نمی‌توانند به دامان نظام و مردم بازگردند، گفت: برخی آقایان مسئول هم اگر به دنبال راهی هستند، بجای واسطه‌گری این را به فتنه گران گوشزد کنند.
کد خبر: ۸۹۲۷۸۱۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، علی کیان مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص فتنه 88 و لزوم  بازخوانی و مطالبه سخنان ایشان اظهار داشت: ما فکر می‌کنیم بعضی مسئولین فراموش کار شده اند. حتی آنهایی که مستقیم به رهبری منصوب هستند. انسان تعجب میکند وقتی می بیند عده ای در سال 88، آن فتنه بزرگ و آن ظلم بزرگ را کردند و آن ضربه را به حیثیت نظام اسلامی وارد کردند که منجر به فشار اقتصادی و سیاسی شد، آنهم در بزنگاهی که دشمن داشت مایوس می‌شد. اینها دشمن قدار را امیدوار کردند.

کیان با بیان اینکه این فتنه دارای حامیانی در خارج و سردمدارانی در داخل بود، گفت: عده ای بیشتر و عده ای کمتر نقش داشتند ولی در اصل ماجرا فرقی ایجاد نمی‌کند. اینها باید معذرت خواهی و در برابر خداوند و پیشگاه ملت توبه می‌کردند، اما هنوز هم با پررویی این کار را نمی‌کنند.

وی افزود: آنوقت آن مسئول نظام بیاید برود، به بهانه اینکه مثلا برگشت اینها را تسهیل کند، در کنارشان قرار بگیرد و عکس دست به سینه شان هم بیرون بیاید.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: آن آقا باید بداند که حقیقت این نیست که شما رفتی و خدمتی کردی، بلکه حقیقت این است که شما رفتی زیر قبای آن طرف. آیا فهم این مسئله اینقدر سخت است که برخی آن را نمی‌فهمند؟

کیان تصریح کرد: دانشجوی حزب اللهی، دانشجوی بسیجی و یا اصلا اصل دانشجو وقتی این رفتار اینها را در کنار مطالبات رهبری نگاه کرده و به طور جامع به خساراتی که فتنه‌گران وارد کردند دقت می‌کند، عمل آن مسئول در ساده سازی و گذشتن از جرم اینها را محکوم می‌سازد.

وی با تاکید بر اینکه فتنه گران بدون توبه و عذر خواهی نمی‌توانند به دامان نظام اسلامی و مردم بازگردند، گفت: اینها باید توبه علنی کنند و آقایان مسئول هم اگر می‌خواهند کاری کنند، راهش این است. به جای واسطه گری و بازی گری که خدای ناکرده شائبه تلاش برای آتیه خودشان هم از آن استشمام می‌شود، از کانالهای ارتباطی که دارند به فتنه گران این راه را گوشزد کنند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه نه دانشجو و نه جریان حزب الله هیچگاه رفتارهای اینچنینی را از مسئولین نظام نمی‌پذیرد، افزود: امروز روز عاشوراست. بخشی از نگرانی ما به خاطر این است که حسین بن علی علیه السلام را همین سکوتها و همین آسان گیری‌ها و همین خط کشی نکردن‌ها به مسلخ برد. پاکان زمان با همین سکوتهای خواص و تایید های خواص اهل حق که حاضر به هزینه دادن نیستند به قربانگاه کشیده می‌شوند. ما نگرانیم و اعلام خطر می‌کنیم.

کیان ضمن دعوت از همه دانشجویان در سراسر کشور درجهت مطالبه آرام و قانونی، گفت: باید مسئله تبیین شود. باید سازوکاری دانشجویی ایجاد شده و سخنان رهبری راجع به فتنه بازخوانی و مطالبه شود. 8 سال پیش در چنین روزی بود که در عاشورای 88 ، آن توهین‌ها و خباثت‌ها به ساحت سید الشهدا علیه السلام شد و آقایان حامی فتنه هم با سکوتشان تایید کردند و برائت نجستند و این ننگ تا ابد به پای شان نوشته شد.

وی اظهار داشت: ما بزودی تشکیل این هیات پیگیری کننده را اعلام عمومی خواهیم کرد و شروع می‌کنیم به مطالبه جنایات و هزینه هایی که اینها برای مردم ایجاد کردند.
منبع: فارس

ارسال نظرات