حجت‌الاسلام‌والمسلمین کهوند در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد
طلاب به‌صورت داوطلبانه در این دوره‌ها اموزشی شرکت می‌کنند و پاسخگویی به شبهات و تبلیغ این طلاب در فضای مجازی به‌صورت جهادی است.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۹۴
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲
حجت‌الاسلام‌والمسلمین کهوند پژوهشگر و کارشناس فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به بیانات چند روز پیش رهبر انقلاب مبنی بااینکه شناسایی شبهات روز و پاسخ به آن‌ها ازجمله کارهای مهم حوزه‌های علمیه است و این کار هیچ منافاتی با فقاهت ندارد و باید برای پاسخ به شبهات دینی نیز همانند کاوش‌های دقیق و پردامنه فقهی،اقدام و عمل در مورد فضای مجازی و ضرورت ورود جدی حوزه و طلاب به این بخش گفت: بعد از بیانات رهبر معظم انقلاب خدا را شکر کار به‌صورت جدی‌تر شروع‌شده است و جمع زیادی از طلاب داوطلب شده‌اند و مشغول به کار شدند.

وی بابیان اینکه نتیجه کار تابه‌حال قابل‌قبول بوده است،خاطرنشان کرد:دوره‌های آموزشی فضای مجازی و تبلیغ در این فضا جهت طلاب آغازشده است و در موضوعات متنوعی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام کهوند افزود: آموزش در موضوعاتی مانند پاسخگویی به شبهات، مسائل سیاسی، ادیان و...در فضای مجازی در حوزه شروع‌شده است و حوزه در این امر به‌تنهایی عمل نمی‌کند؛ دفتر تبلیغات اسلامی هم به‌عنوان یک ارگان مستقل شروع به کارکرده است.

وی در پایان تشریح کرد: طلاب به‌صورت داوطلبانه در این دوره‌ها اموزشی شرکت می‌کنند و پاسخگویی به شبهات و تبلیغ این طلاب در فضای مجازی به‌صورت جهادی است.
ارسال نظرات