جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران مطرح کرد:
جانشین فرماندهی سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه جنگ اقتصادی امتداد همان هشت سال دفاع مقدس است، اظهار کرد: دشمن از دشمنی دست برنداشته و در دشمنی خود مصم تر شده است، می خواهند با ضربه به زدن به اقتصاد کشور مردم را از انقلاب و جمهوری اسلامی مایوس کنند.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۸۶
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، حسین محمدرضایی در اولین یادواره شهدای بسیج کارگری حوزه امام علی(ع) شهرستان بهشهر که در شرکت صدرا شمال برگزار شد، اظهار کرد: همه پیشرفت‌های ما به واسطه انقلاب است و دشمن با تمام توان تلاش دارد تا این پیشرفت را از ما بگیرد.

سرهنگ رضایی جنگ اقتصادی را اولویت و برنامه غربی ها برای به زانو درآوردن ایران دانست و اظهار کرد: در این جنگ تمام عیار هدف استکبار جهانی وابسته سازی ایران به خارج و مصرف گرایی در داخل است.

وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی از همان ابتدای انقلاب اسلامی وبا تحریم آغاز شد، تصریح کرد: آمریکایی ها می خواهند ایرانی ها در تمام جزییات زندگی، آمریکایی فکر کنند و وقتی به این هدف دست پیدا نکردند به شدت نگران شدند.

رضایی با بیان اینکه باید نقش خود را در این جنگ بدانیم، اظهار کرد: اگر در دفاع مقدس پیروز شدیم و یک وجب از خاک ایران اسلامی را به دشمن ندادیم به خاطر این بود که در برابر دشمن ایستادگی کردیم و سر خم نکردیم.

وی افزود: همه ما باید از شهدا درس بزرگ ایستادگی آموخته و از ارزش‌ها و انقلاب حمایت کنیم و قدردان این انقلاب در عمل باشیم و بدانیم همه ما تکلیف داریم و برگزاری مراسم امشب هم توفیقی برای نخبگان و هنرمندان برای حضور در این مراسم بود.

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: رمز پیروزی ما احساس تکلیف همه آحاد مردم در جنگ بود، دانش‌آموز، دانشجو، کشاورز، پزشک، کارگر، هنرمند و همه و همه براساس احساس وظیفه در جنگ هشت ساله شرکت کردند و پیروزی به‌دست آمد.

رضایی بیان داشت: در کنار همه نیروهای مسلح، نظامی و انتظامی، اگر مردم و حضور مردم و مشارکت همگانی نبود ما با مشکل اساسی روبرو بودیم.

وی ادامه داد: ما قبل از حضور مردم در جنگ مشکل داشتیم اما وقتی مردم و بسیج وارد شدند؛ شکل جنگ عوض شد.

این مسؤول گفت: باید به درس‌ها و عبرت‌ها توجه کنیم و بدانیم درس دفاع مقدس این است که تا وقتی مردم هستند و احساس تکلیف دارند و نظام را متعلق به خود می‌دانند؛ هر دشمنی با هر توانمندی در مقابل ملت و عظمت این ملت باید شکست را بپذیرد.

جانشین سپاه کربلای مازندران اظهار کرد: جنگ نظامی تمام شده است اما جنگ سلطه علیه ما تمام نشده است و تمام اتفاقات منطقه همه حاکی از این موضوع است که دشمنان از گسترش، صدور و اقتدار ایران اسلامی در هراس هستند.

وی گفت: اکنون درگیر جنگ هوشمند با دشمن هستیم و استکبار در تمام عرصه‌ها همچون اقتصاد، فرهنگ و سیاست در حال جنگ است.

جانشین سپاه کربلای مازندران ادامه داد: یکی از کارهای دشمن در جنگ هوشمند، گسترش فساد و فحشاء است و از روش‌هایی استفاده می‌کنند تا نظام از درون متلاشی شود.

رضایی اضافه کرد: دشمن اکنون در حال تلاش برای گسترش فساد و فحشاء است تا همچنان که آندلس که بعد از 800 سال اسلامی بودن اکنون اثری از اسلام در اسپانیای فعلی و آندلس قدیم نیست.

وی گفت: تدبیر امروز این است که باید تلاش کنیم تا جامعه‌ای توانمند داشته باشیم و در مقابله با آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها، امر به معروف و نهی از منکر را مورد توجه قرار دهیم.

این مسؤول افزود: هفته اول ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر است و باید در این بخش فعال شویم.

رضایی ادامه داد: امام حسین(ع) فلسفه قیام خود را احیای امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و لذا باید در این بخش فعال‌تر از گذشته وارد شویم و تلاش کنیم.

وی گفت: لایه‌های پنهان دفاع مقدس باید برای نسل جوان به درستی تبیین شود و همه ما در این بخش مسؤولیت داریم و باید با تمام توان تلاش کنیم.

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات