نخستین جشنواره مالک اشتر در کاشان برگزار شد

اولین جشنواره مالک اشتر در کاشان به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان و با حضور مسئولین این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۸۵
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج کارگری کشور، نخستین جشنواره مالک اشتر به همت ناحیه مقاومت بسیج کاشان و با حضور فرمانده سپاه کاشان، دکتر مومنیان فرماندار این شهرستان و سردار سرتیپ پاسدار چهار باغی از فرماندهان جبهه مقاومت و مدافع حرم و تعدادی از مدیران صنایع و روسای ادارات دولتی در سالن همایش اتاق بازرگانی کاشان برگزار شد.

 مرتضی عمومهدی فرمانده سپاه کاشان در این مراسم نخستین جشنواره مالک اشتر را تجلیل از موفق‌ترین رده‌های ناحیه مقاومت بسیج کاشان دانست و اظهار داشت: امروز بسیج در هر عرصه‌ای که لازم باشد ورود پیدا می‌کند.

فرمانده سپاه کاشان ضمن اشاره به عرصه‌های ورود بسیج افزود: بسیج تاکنون در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، تربیتی، اقتصاد مقاومتی، کمک به دولت، کمک در برقراری نظم و امنیت و غیره ورود پیدا کرده است.

عمومهدی با بیان اینکه بالغ بر 400 رده مقاومت همچون بسیج محلی، کانون‌های محلی، بسیج دانش آموزی، ادارات، اصناف، کارگری و غیره در ناحیه مقاومت بسیج کاشان مشغول به فعالیت هستند، افزود: در این جشنواره از 31 رده برتر که حائز رتبه‌های برتر استانی و شهرستانی شدند تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است حوزه مقاومت بسیج کارگری محمّد رسول الله (ص) کاشان رتبه اول را در بین حوزه های مقاومت بسیج کارگری استان اصفهان و پایگاه بسیج حضرت ولی عصر (عج) شرکت سایپا سیتروئن کاشان این حوزه هم رتبه اول شهرستانی را کسب نموده است که در این مراسم از فرماندهان این رده های برتر تقدیر بعمل آمد .

انتهای پیام/ر

ارسال نظرات