خبرهای داغ:
رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری دوره بین‌المللی ورزش و خانواده در شیراز خبرداد و گفت: این دوره آموزشی در مجتمع فرهنگی، رفاهی و ورزشی ولایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۷۷۰۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۴

سیروس پاک‌فطرت امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های دوره بین‌المللی ورزش و خانواده اظهار داشت: مدرس این دوره پیترکاپاستین از کشور آلمان و از اساتید برجسته و عضو هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی آسیا است.

وی با بیان اینکه در دوره بین‌المللی ورزش و خانواده مدیران برجسته ملی و فدراسیون حضور دارند گفت: این کار بزرگ فرهنگی و ورزشی با مشارکت فدراسیون ورزش‌‌های همگانی، وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حوزه معاونت اجتماعی و مشارکت‌های دانشگاه علوم پزشکی شیراز،هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس و شیراز به همراه شهرداری شیراز برگزار می‌شود.

مشاورعالی فدراسیون ورزش‌های همگانی خاطرنشان کرد: در این دوره 150 نفر شرکت‌کننده از سراسر کشور حضور دارند که بیشتر این افراد را مربیان ورزشی و مربیان با سابقه بیش از سه سال مربیگری تشکیل می‌دهند.

پاک‌فطرت با اشاره به محوریت این دوره بین‌المللی با محوریت ورزش و خانواده تصریح کرد: امروز معتقدیم مربیان خانم به عنوان یکی از ارکان اصلی خانواده می‌توانند با آموزش مسائل ورزش در فرهنگ‌سازی و تشویق اعضای خانواده به ورزش موثر باشند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از محورهای اصلی برگزاری این دوره را خانواده و مبانی اجتماعی، آموزشی، فرهنگی، اقتصادی، زیست محیطی و مذهبی جامعه، خانواده در ایران و خانواده مسلمان، فعالیت‌های خانوادگی در ایران، خانواده در شرایط خاص، فعالیت‌های خانوادگی و تجارب خوب،توصیه‌های آموزشی تحصیلی برای سرپرستان ورزش خانواده عنوان کرد.

پاک‌فطرت به رای اعتماد مردم شیراز و عضویت خود در شورای اسلامی شهر شیراز  اشاره کرد و گفت: با حضور در شورای اسلامی شهر شیراز هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس کماکان و فعالانه در صحنه ورزشی فعال می‌ماند و هیچ خللی در برنامه‌های آن ایجاد نمی‌شود.

این مسئول با بیان اینکه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از هیئت‌های بزرگ استان فارس بوده و هدف اصلی آن ارتقاء سطح سلامت، نشاط و شادابی بین مردم جامعه به ویژه جوانان است گفت:این هیئت با ارزیابی دقیقی توسط فدراسیون در سال گذشته انجام شد از یک‌هزار امتیاز موفق شد با 919 امتیاز در رتبه سوم کشور قرار بگیرد و جایگاه 94 را حفظ کند.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس با اشاره به اینکه این هیئت به عنوان سه هیئت برتر کشور است افزود: در اجرای سند تحول تعالی و آینده‌نگری که جزء اصلی‌ترین سیاست فدارسیون ورزش‌های همگانی بود این هیئت از 140 امتیاز 120 امتیاز گرفت که  بالاترین امتیاز در کشور بود.

وی با اشاره به برگزاری موفق پنجمین دوره بین‌المللی مدیریت در ورزش همگانی و تمجدید هیئت رئیسه آسیایی و فدراسیون ورزش همگانی از آن گفت: این رضایتمندی سبب شد تا امسال نیز هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس میزبان دوره بین‌المللی ورزش و خانواده باشد که امیدواریم این برنامه به خوبی و با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی برگزار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها