به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

بازسازی عملیات مسلم بن عقیل در اردوگاه توحید کرمانشاه

مسئول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بازسازی عملیات مسلم بن عقیل در اردوگاه توحید کرمانشاه در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۷۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، علی یوسفی مسئول اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در خصوص برنامه های این سازمان در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس سازمان اردویی راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) با توجه به اینکه عملیات مسلم بن عقیل از عملیات های انجام شده در دوران دفاع مقدس استان کرمانشاه می باشد تصمیم به بازسازی این عملیات غرور آفرین درطول هفته دفاع مقدس در اردوگاه توحید گرفته دراردوگاه که هم اکنون این مراسم شب ها در حال اجراء است.

وی افزود: قبل از هفته دفاع مقدس نمایش رزمی ، فرهنگی بصیرتی با افلاکیان هر شب برای کاروان های راهیان نور اعزامی با استان کرمانشاه اجراء می شد.

گفتنی است، عملیات مسلم بن عقیل با رمز یا ابوالفضل العباس (ع) در محور سومار به صورت نیمه گسترده به فرماندهی مشترک انجام شد. اين عمليات با همكاري سپاه و ارتش و با رمز يا ابا الفضل العباس در تاريخ 9 مهرماه 1361 به اجرا در آمد. در مرحله نخست ، نيروهاي ايراني به خوبي پيش رفتند و در مرحله بعدي از سرعت پيشرويشان كاسته شد و عليرغم پا تك هاي سنگين دشمن ، سرانجام مواضع فتح شده تثبيت گرديد.

ارسال نظرات