خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه آذربایجان شرقی؛
فرمانده سپاه میانه در حاشیه افتتاح این خانه های محروم با تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع)، گفت: چهار خانه محروم افتتاح شده با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و سپاه این شهرستان در راستای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب ساخته شدند.
کد خبر: ۸۹۲۷۶۵۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۰

جعفر غیابی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بیان کرد: سپاه میانه، اجرای فرامین رهبری و محرومیت‌زدایی در دور افتاده‌ترین نقاط را افتخار بزرگ برای مجموعه خادمین مردم در سپاه پاسداران و بسیج می داند.

   وی با اشاره به اینکه تأمین مصالح ساختمانی برای ساخت این واحدها به لحاظ مسافت طولانی از شهر میانه به‌سختی انجام گرفت، گفت: خانه هی محروم ساخته ‌شده در این شهرستان با اعتبار بالغ ‌بر ۹۰ میلیون تومان توسط جهادگران جهاد سازندگی  ساخته ‌شده است.

چهار خانه محروم و سه پایگاه مقاومت در میانه افتتاح شد

   غیابی ادامه داد: از مجموع هزینه کرد برای ساخت این واحدها حدود ۶۰ میلیون تومان از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) میانه و مابقی توسط سپاه این شهرستان تأمین و هزینه شده است.

چهار خانه محروم و سه پایگاه مقاومت در میانه افتتاح شد

   وی افزود: سه پایگاه مقاومت ساخته ‌شده در این شهرستان نیز بااعتباری بالغ‌بر ۴۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده است.

خانه های محروم افتتاح شده طی مدت ۴۰ روز اقدام در روستاهای طوق، امیرآباد، خلیفه لو و شهر آچاچی میانه ساخته شده و سه پایگاه مقاومت بسیج نیز در شهر میانه و روستاهای اطراف به اتمام رسیده و افتتاح شدند.

چهار خانه محروم و سه پایگاه مقاومت در میانه افتتاح شد

   در افتتاح این طرح‌ها الیاس گل محمد زاده؛ معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا و جعفر رزمی؛ مسئول بسیج سازندگی استان، حضور داشتند.

چهار خانه محروم و سه پایگاه مقاومت در میانه افتتاح شد

ارسال نظرات