خبرهای داغ:
امام جمعه نهاوند:

شیعه و عزادار امام حسین(ع) باید با بصیرت و آگاه باشد

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه امام حسین (ع) شهید شد تا دین بماند، گفت: مراقبت کنید چراکه شیعه و عزادار امام حسین (ع) باید با بصیرت، آگاه و با معرفت باشد.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۹۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶

شیعه و عزادار امام حسین(ع) باید با بصیرت و آگاه باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امروز در جمع عزاداران حسینی این شهرستان ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: اگر مردم بعد از ۱۴۰۰ سال از شهادت امام حسین(ع) اینگونه پر شور عزاداری می‌کنند تنها یک دلیل دارد و آن هم این است که امام حسین(ع) در روز عاشورا زمانی که تنها شدند فریاد برآوردند که آیا کسی هست که مرا یاری کند و ما امروز بعد از ۱۴۰۰ سال می‌خواهیم با این عزاداری‌های خود امام حسین(ع) را یاری کنیم .

وی افزود: اگر کسی واقعاً بخواهد امام حسین(ع) را یاری کند باید بداند که امام حسین (ع) برای چه شهید شد .

امام جمعه نهاوند تصریح کرد: امام حسین (ع) شهید شد تا دین بماند، اگر به دینمان پایبند باشیم، به واجبات خود عمل کنیم، نماز، حجاب، حلال و حرام دین را رعایت کنیم و از گناه اجتناب کنیم آنگاه می توان گفت امام حسین (ع ) را یاری کرده ایم .

وی یادآور شد: باید به دینی که امام حسین(ع) فدای او شد به آن پایبند باشیم، دشمنان اسلام می‌خواهند دست شما را بگیرند، تا شما دست از دینتان بردارید .

مغیثی ابراز داشت: اگر آمریکا، منافقین و صدام را کمک کرد و اگر امروز با فشارهای اقتصادی و سیاسی به این ملت و مملکت فشار می آورد برای این است که ما را از دین خود دور کند .

وی اظهار داشت: خطرماهواره، مواد مخدر، فیلم مبتذل، بدحجابی و رواج هرزگی ها ابزار دشمن است تا دین این جامعه را از آنها بگیرد .

امام جمعه نهاوند در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: مراقبت کنید چراکه شیعه و عزادار امام حسین (ع) باید با بصیرت، آگاه و با معرفت باشد .

انتهای پیام/

ارسال نظرات