نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: تمام تجلی قیامت در روز عاشورا به جهانیان نمایش داده شده و پیامبر اکرم(ص) را هر زمان شناخته‌ایم می‌توانیم امام حسین را بشناسیم و می‌بینیم از تمام اقشار مردمی در شهدای کربلا است.
کد خبر: ۸۹۲۷۵۷۴
|
۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در سخنرانی که در جمع نمازگزاران و عزاداران عاشورایی ظهر امروز در مصلی کرج برگزار شد، با تسلیت عاشورای حسینی و شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) اظهار داشت: امام حسین (ع) چراغ هدایتی است که نور را تا قیامت به انسان‌ها نشان می‌دهد و تمام هدایت مردم از روز عاشورا است و این روز مافوق زمان و مکان و تصور انسان‌ها است.

تجلی قیامت در روز عاشورا به جهانیان نمایش داده شد

وی تاکید کرد: تمام تجلی قیامت در روز عاشورا به جهانیان نمایش داده شده و پیامبر اکرم(ص) را هر زمان شناخته‌ایم می‌توانیم امام حسین را بشناسیم و می‌بینیم از تمام اقشار مردمی در شهدای کربلا است.

امام جمعه کرج با بیان اینکه تمام اقشار در شهدای کربلا است و از شب زنده‌دار تا معلم در این دشت وجود دارد، بیان کرد: غربت، حماسه، شهادت، ایثار، عصمت و بانوی آسمانی را در کربلا مشاهده می‌کنیم و تمام زیبایی بشریت را در این واقعه می‌بینیم و در این روز هر کسی سلام به امام مظلوم دهد زائر امام حسین می‌شود.

وی افزود: خداوند می‌فرماید هر کسی در این روز با خلوص نیت گریه کند و اندوهگین باشد بهشت را بر او بشارت می‌دهم و هیچ بنده‌ای نیست در راه امام حسین انفاق کند مگر70 برابر برکت بیشتری به وی می‌دهم و گناهان او را پاک می‌کنم و هیچ زن و مردی نیست که یک قطره اشک بریزد مگر اینکه پاداش 100 شهید بر او نوشته می‌شود.

ارسال نظرات