استقامت شرط اصلی حضور در کاروان شهدا است، برخی از کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، در حال حاضر پناهنده شرق و غرب شده‌اند.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۸۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مجلس خبرگان رهبری زنجان در همایش پیشکسوتان و طلایه داران دفاع مقدس استان زنجان گفت: آنچه کار انسان را ارزشمند می‌کند، نیت و هدف انسان است، کار شهدا نیز به همین دلیل ارزشمند است.

حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی آن کسی از کاروان شهدا عقب میماند که از ادامه مسیر خسته شده است، افزود: شیاطین موجب خستگی و دلسری افراد از ادامه راه می‌شوند و این در حالی است که این افراد نخست در راه خدا و اصول مهم دین الهی بودند ولی در ادامه توسط شیاطین منصرف می‌شوند.

وی با اشاره به استقامت امام حسین (ع) اظهار داشت: در زمان قیام امام حسین (ع) کسانی بودند که سعی در منصرف کردن امام از ادامه راه داشتند اما حسین بن علی (ع) با استقامت‌ورزی در این مسیر ماندند و در نهایت با خلق واقعه عاشورا در تاریخ ماندگار و زنده شدند و پس از ایشان افراد دیگر با تاسی از حرکت سیدالشهدا (ع) به قیام تاریخی وی پیوستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری زنجان تصریح کرد: استقامت شرط اصلی حضور در کاروان شهدا است برخی از کسانی که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند، در حال حاضر پناهنده شرق و غرب شده‌اند.

ابوالقاسم دولابی افزود: تا زمانی که کمپین بد حجابی و بی حجابی راه اندازی می شود، رزمندگی به پایان نرسیده است و همراهی با شهدا ادامه دارد، شهدای مدافع حرم ثابت کردند که فرصت برای رزمندگی باقی است.

حجت الاسلام دولابی خاطرنشان ساخت: شیطان دشمن قسم خورده انسان است و برای گمراهی انسانها حقه های زیادی را پیاده می کند تا انسان را از هدف والایش دور کند.

ارسال نظرات