خبرهای داغ:
امام جمعه سابق میانه در آیین تاسوعای حسینی با اشاره به جانفشانی های یاران اباعبدالله(ع) به خصوص علمدار کربلا برای ماندگاری دین، «ادب» را اصلی ترین مدال افتخار حضرت ابوالفضل العباس(ع) عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۶۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،حجت الاسلام محمّدرضا حامدی در جمع رزمندگان و ایثارگران، با اشاره به اینکه تقدیم جان در راه حفظ دین، بالاترین معرفت دین است، گفت: در طول تاریخ اسلام، افرادی که از دین خود حمایت کرده اند، مورد عنایات خاصّه پروردگار قرار گرفته اند، چنانچه ثواب زیارت حضرت عبدالعظیم حسنی در ردیف ثواب زیارت امام حسین(ع) روایت شده است و این امر از معرفت و دین شناسی او سرچشمه گرفته است.

   وی شناخت ویژگی ها، لطمه زننده ها و حمایت از دین را از وظایف مومنان دانست و گفت: فطری و عقلانی بودن، محکم و استوار بودن، کامل بودن، اجباری نبودن در اصل و راحتی و آسانی از ویژگی های اصلی دین اسلام است که در قرآن کریم به صراحت به این ویژگی ها اشاره شده است.

   حجت الاسلام حامدی، شناخت و یادگیری مسائل و احکام دین و عملگرایی را حمایت از دین معنا کرد و افزود: از آلوده شدن به لقمه حرام و شبهه ناک و پوشش نامناسب، مراقب باشید که اینها لطمه زنندگان به دین و بی اثر کنندگان آن هستند.

ادب اصلی ترین مدال افتخار حضرت ابوالفضل(ع) بود

   آیین عزاداری سرور و سالار شهیدان در سالروز شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) با حضور بیش از 200 نفر از کارکنان و اعضای هیئت رزمندگان اسلام در حسینیه امام خمینی(ره) با قرائت زیارت عاشورا، مداحی، روضه خوانی و سینه زنی برگزار شد.

ارسال نظرات