خبرهای داغ:
موکب عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) به مناسبت تاسوعای حسینی به میزبانی حوزه بسیج دانش آموزی شهیدفهمیده شهرستان دزفول در شهرستان دزفول ایجاد گردید.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۲۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۷

به گزارش روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول، به مناسبتروز تاسوعای حسینی موکب عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) به میزبانی این حوزه در صبح روز شنبه مورخ 08/07/96 در مسیر حرکت هیئت های عزاداری شهرستان دزفول ایجاد گردید.

 

سروان پاسدار رضا صائمی نیا فرمانده ی حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده شهرستان دزفول، ضمن تسلیت به مناسبت  تاسوعای حسینی و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در تشریح این خبر بیان نمود: موکب عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با میزبانی این حوزه که در مسیر عبوری هیئت های عزاداری تاسوعای حسینی می باشد با هدف خوش آمدگوئی و خدمت رسانی به این هیئت های عزاداری ایجاد گردیده است.

 

وی در ادامه افزود: تمامی افراد شورا این حوزه و همچنین فرماندهان و اعضای شورا واحد های بسیج تابعه این حوزه به عنوان خادمان اباعبدالله الحسین (ع) در ساخت این موکب عزاداری و خدمت رسانی به هیئت های عزاداری حضور داشته و در این امر خطیر شرکت نموده اند.

 

سروان صائمی نیا در پایان افزود: عزاداری ایام محرم باید با انسجام و اتحاد باشد تا عظمت عزای حسینی در نهایت بزرگی برگزار شود،اگر عاشق امام حسین (ع) هستیم باید راه و مسیر ایشان را ادامه دهیم و در هر چهره و هر صنفی هستیم در عرصهدینو دیانت در برابر دشمنان اسلام مبارزه کنیمو وظیفه ی همه ماست که در تداوم راه عاشورا قدم برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها