به همت پایگاه محمدرسول الله(ص) حوزه بسیج روستایی کربلا، یادواره شهدای مدافع حرم و شهید حججی در روستای زرگر بخش بسطام شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۱۸
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته دفاع مقدس و در بزرگداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید بی سر محسن حججی، یادواره شهدای مدافع حرم در مسجد جامع روستای زرگر بخش بسطام شهرستان شاهرود برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و بسیجیان و اهالی روستای زرگر حضور داشتند، محمد حسین پور از جانبازان و رزمندگان مدافع حرم در سخنانی با بیان اینکه زنده نگداشتن یاد و خاطره شهدا سبب قوام و دوام اسلام و انقلاب است اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند روحیه ایثار و جهاد و فداکاری را از ملت ما بگیرند چرا که می‌دانند این روحیه سبب شده تا ملت ما پویا و فعال باشد.
وی افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس رشادت‌ها خلق کردند و امروز رزمندگان مدافع حرم با تاسی از از آن دوران و فرهنگ عاشورا ادامه دهنده راه شهدای انقلاب و دفاع مقدس هستند و ما همان رشادت‌ها و ایثارگری‌ها را در این نسل هم مشاهده می‌کنیم و این جمله رهبر انقلاب که می‌فرماید جوانان امروز ما اگر از جوانان دفاع مقدس جلوتر نباشند عقب‌تر هم نیستند و این از رشادت‌ها و شهادت‌های شهدای مدافع حرم این را ثابت می‌کند.
حسین پور خاطر نشان کرد: دشمن هدفش انقلاب و اسلام ناب است و تمام تلاشش امروز نیز از میان برداشتن تفکر اسلام ناب می‌باشد و ما باید هوشیار باشیم و مراقب نفوذ دشمن باشیم و این فرهنگ را با برگزاری این برنامه‌ها روز به روز در نسل جوان خود تعمیق و گسترش دهیم.
در این مراسم مداحان اهل بیت در رثای امام حسین و شهدا به مرثیه خوانی پرداختند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها