بوشهر - فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه از ساخت ۵ پایگاه مقاومت و ۵ سالن ورزشی در شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۴۱۶
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ مهدی حسن زاده اظهار داشت: یکی از اصلی‌ترین ماموریت‌های بسیج پرداختن به زوایای مختلف دفاع مقدس است چون اعتقاد ما بر این است اگر فرهنگ حاکم بر آن زمان اکنون در جامعه تسری پیدا کند رشد و اعتلای جامعه را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه  برنامه‌های مختلف تبلیغی، تبیینی و ترویجی به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌ریزی شده بود، افزود: مراسم رژه موتوری بسیجیان در نخستین روز هفته دفاع مقدس در شهر عسلویه و بخش چاه مبارک انجام گرفت.

فرمانده سپاه خاتم الانبیا شهرستان عسلویه گفت: به دلیل تلاقی نخستین روز هفته دفاع مقدس با روز اول محرم سعی شد فرهنگ عاشورا در این هفته نمایش داده شود.

وی تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدا در کل شهرستان و حضور سازمان یافته بسیجیان در مصلی های نماز جمعه شیعه و سنی از جمله برنامه های محوری این سپاه بوده است.

حسن زاده خاطر نشان کرد: شرکت در  نهضت روشنگری با هدف تبیین فرهنگ تمدن‌ساز دفاع مقدس در همه پایگاه‌های بسیج شهرستان و حضور بسیجیان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری شب شعر و خاطره‌گویی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌هاست.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه از حریم تا حرم در حوزه علمیه الزهرا شهر عسلویه گفت: نمایشگاه از حریم تا حرم به عنوان اصلی‌ترین نمایشگاه از ۴ روز قبل در حوزه افتتاح شد و تا ۱۰ مهرماه برگزار است.

ارسال نظرات