یادواره شهدای روستای کویجان و شهید مدافع حرم محسن حججی در روستای کویجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۸۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روستای کویجان بهاباد و شهید مدافع حرم محسن حججی با حضور خانواده های معظم شاهد و بسیجیان و اقشار مختلف مردم روستادر مسجد صاحب الزمان (عج) این روستا برگزارشد.
حجت الاسلام قاسمی یکی از روحانیون درسخنانی با تسلیت ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و عاشورا و تاسوعای ابی عبدالله و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهارداشت : شهیدحججی بانثارجان خویش درس ایثارومقاومت دربرابردشمنان رابه ماآموخت واو الگوی بارزایثار و شهادت و بصیرت است .
وی افزود : اگرنوجوا نان وجوانان ماشهیدان وچنین شخصیت هایی را الگو واسوه خود در زندگی قراردهند هرگز دشمنان نمی توانند خللی در پیشرفت این کشور ایجاد کنند.
قاسمی عزت، اقتدار، سربلندی و امنیت ایران اسلامی را مرهون خون شهیدان دانست و خاطرنشان کرد: شهدا با نثار خون خود از اسلام و انقلاب دفاع کردند و همه ما وظیفه‌داریم با حفظ ارزش‌های دینی و انقلابی، دین خود را به آن‌ها ادا کرده و نگذاریم خون شهیدان پایمال شود.
وی با بیان اینکه امروز جامعه ما به فرهنگ شهادت و شهادت طلبی نیاز دارد افزود: دفاع مقدس اوج خباثت دشمنان را به ما نشان می دهد و مهمترین فرصت برای انتقال ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی به دیگر نسل ها است.
این روحانی تصریح کرد: فرهنگ جبهه و جنگ صرفاً کشت و کشتار نیست بلکه جنگ شجاعت، غیرت، ایثار ،مردانگی و همت می‌خواهد و یکی از عمده دلایل پیروزی ملت ما بر دشمن نیز همین بود.
عزاداری ومداحی دررسای سالارشهیدان حضرت امام حسین (ع) ازدیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات