خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسيج شهرستان گلپایگان در جشنواره مالک اشتر بیان کرد: رویکرد اصلی بسیج مسجد محوری است و مسجد به عنوان پایگاه اصلی انقلاب از ابتدا تاکنون بوده است.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۵۸
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۶

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان، سرهنگ دوم پاسدار محمود فروزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان در جشنواره مالک اشتر که در جمع فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج گلپایگان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسب ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت :
نفش این جلسات انتقال تجربیات می باشد و می توان از این ظرفیت برای مصون سازی جامعه و ترویج روحیه بسیجی و انعکاس دستاوردهای انقلاب استفاده کرد.

وی افزود: ظرفیت های عظیمی در ۲۲ رده قشری بسیج و رده های مختلف محلات و پایگاه ها و بطن جامعه است و این هنر ماست که تا چه حد از این ظرفیتها استفاده نماییم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان ابراز کرد: مشکلات زیادی هست وانتقادات بجا بود واگر هر سازمانی تحول و پیشرفت نداشته باشد تبدیل به یک سازمان میرا و نابود شدنی خواهد بود.

وی افزود: رویکرد جدید بسیج به سمت اثر بخشی برنامه های بسیج می باشد و کمیت اهمیت چندانی ندارد و رویکرد جوانان در برنامه های مختلف ملاک اثر بخشی برنامه ها می باشد.

سرهنگ فروزاد بیان کرد: در قرن ۲۱ و در زمانی که دشمن تقریبا از جنگ سخت دست کشیده و به جنگ نرم ورود پیدا کرده است ،برای اقشار  مختلف جامعه از خانواده ها گرفته تا  فرهنگیان ، دانشجویان و تمام اقشار در حال برنامه ریزی می باشد.

وی در ادامه گفت : برنامه های دشمن بصورت هدفمند و کاملا منسجم می باشد و اگر زبان صحبت ما زبان و برنامه های قدیمی باشد، در جذب قشر جوان موفق نخواهیم بود.

سرهنگ فروزاد تصریح کرد: برای جذب حداکثری جوان، زبان امروز نیاز است و باید ارتباط صمیمی با بسیجیان وخانواده ها افزایش یابد و تعاملات درون برنامه ای را ارتقا دهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلپایگان در پایان بیان داشت : رویکرد اصلی بسیج مسجد محوری است و مسجد به عنوان پایگاه اصلی انقلاب چه در زمان انقلاب وچه در زمان ۸ سال دفاع مقدس و چه در این برهه از زمان می باشد.

شایان ذکر است در انتهای این مراسم ۴۶ تن از فرماندهان و مدیران ارشد بسیجی با دریافت لوح سپاس و هدیه  مورد تقدیر قرار گرفتند. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها