دورود مردم دورود بر شهیدان تقی زاده

خبرگزاری بسیج: روبان پنجمین پروژه خیر ساز بنیاد شهیدان تقی زاده در استان لرستان، در میان ابراز احساسات گرم مردم روستای چغابدره از توابع شهرستان درود، با دستان پر مهر مهندس تقی زاده قیچی خورد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۵۵
|
۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ در حالی که دانش آموزان مقابل ورودی مدرسه در دو ردیف مقابل هم ایستاده بودند، یکصدا فریاد می زدند: مهندس! تشکر؛ تشکر... و برای شادی روح شهیدان محسن و مسعود تقی زاده دورود و صلوات می فرستادند. برخلاف سایر پروژه ها، مجری برنامه این مدرسه خود بچه ها بودند و مهندس تقی زاده خوشحال بود از اینکه در مکانی بنای مدرسه را بنیان گذاشته است که استعدادهای نهفته ای در میان فرزندان آن بروز و ظهور می کند و اظهار داشت: در بسیاری از مناطق محروم و کم برخوردار فقر آشکار اما استعدادهای پنهانی نهفته است که امیدواریم خداوند توفیق دهد بتوانیم بذر علم را در این مناطق شکوفا سازیم و شاهد توسعه روز افزون این بخش از سرای مان باشیم چرا که همه جای ایران سرای ماست.

 

290 پروژه با کمک خیرین در استان لرستان احداث شده است

مجمع خیرین استان لرستان تا کنون با کمک خیرین 290 پروژه در قالب 1100 کلاس درس در سطح استان احداث کرده است. امسال 59 پروژه با 168 کلاس درس و زیر بنای 26 هزار و 723 متر مربع در درست اجرا است که تا پایان سال تحصیلی افتتاح می شود.

مهندس رضوی، رئیس مجمع خیرین استان لرستان با بیان این مطلب در حاشیه بهره برداری از آموزشگاه شهیدان تقی زاده در روستای چغابدره درود، اظهار داشت: 6 پروژه 8 کلاسه با 548 متر مربع از سوی بنیاد علوی، 11 پروژه با زیر بنای1570 متر مربع با مشارکت بنیاد برکت و قرارگاه خاتم الانبیاء 20 پروژه ه در شهر نور آباد و نوردشت از سوی خیرین حقوقی ساخته شده است.

وی خاطر نشان کرد: از 290 پروژه بقیه توسط خیرین حقیقی از جمله آقای مهندس تقی زاده، قلمچی و سایر خیرین برای محرومیت زدایی از چهره آموزش و پرورش لرستان احداث شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار