رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز از اعزام نزدیک به ۸۰ پزشک در اردوهای جهادی به مناطق محروم و کم‌برخوردار استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۸۹۲۷۳۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، جلال غفارزاده  رئیس بسیج جامعه پزشکی البرز ، با اشاره به انجام ویزیت‌های رایگان در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان البرز در فصل تابستان سال جاری، اظهار داشت: در 3 ماه فصل تابستان بسیج جامعه پزشکی نزدیک به 54 اکیپ پزشکی به مناطق گوناگون استان اعزام کرد.

80 پزشک به اردوهای جهادی مناطق محروم استان البرز اعزام شدند

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان البرز با بیان اینکه در این اکیپ‌ها پزشک عمومی، پزشک‌های تخصصی، آزمایشگاه و توزیع دارو وجود داشت، ادامه داد: این اکیپ‌ها در مناطق محروم و کم‌برخوردار بسته‌های بهداشتی توزیع کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در هر اکیپ 2 پزشک عمومی، داخلی، اطفال، ارتوپد، زنان، چشم‌پزشک و دندان‌پزشک اعزام می‌شدند، بیان کرد: همراه با این اکیپ‌ها ماشین یونیت دندانپزشکی در مناطق به مدت 3 روز برای ویزیت رایگان مستقر می‌شدند.

غفارزاده با بیان اینکه در این اردوهای جهادی نزدیک به 80 پزشک داوطلب در این 3 ماه اعزام شدند، افزود: این اعزام به مناطق آلوده که 10 منطقه شناسایی شده بود، انجام شد.

ارسال نظرات