مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا استان یزد با اشاره به سبک زندگی شهید محسن حججی که الگویی برای همه جوانان انقلابی است، گفت: کسانی که راه و هدفشان الهی باشد، خدا به آنان عزت داده و به واسطه آنان حجت را بر همه تمام می کند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۸۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  به نقل از سروابرکوه،  یادواره شهدای عملیات ثامن الائمه (ع)، با حضور حجت الاسلام علیرضا نجیمی مسئول قرارگاه خاتم الاوصیاء استان یزد، در مسجد جامع شهرستان ابرکوه برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام نجیمی ضمن اشاره به عقل و اختیار که شاخصه برتری انسان نبست به دیگر موجودات است، اظهار کرد: مجلس شهدا به ما راه درست فکر کردن و عاقلانه تصمیم گرفتن را می‌آموزد و باید از آن‌ها درس بگیریم.

وی در ادامه به مقام والای شهادت اشاره کرد و افزود: شهادت جایگاه است که همه انبیا و اولیا الهی منتظر آن هستند. خداوند به حرمت اولین قطره خونی که از شهید بر زمین می‌افتد، تمام گناهان او را می‌آمرزد و حتی صاحبان حق الناس را هم که حقی بر شهید دارند، راضی می‌کند.

مسئول قرارگاه خاتم الاوصیا یزد، با اشاره به سبک زندگی شهید محسن حججی که الگویی برای همه جوانان است، گفت: کسانی که راه و هدفشان الهی باشد، خدا به آنان عزت داده و به واسطه آنان حجت را بر همه تمام می‌کند.

نجیمی بیان کرد: همه ما در مسیر انتخاب کربلا، قرار داریم و باید ببینیم صف عمرسعد، استکبار جهانی و دولت‌های غربی را انتخاب می‌کنیم یا صف عبودیت و مرام حسینی، که این انتخاب در گرو شناخت امام زمان (عج) است.

وی وابستگی به دنیا، قدرت و لقمه حرام را از عوامل بی تفاوتی امثال عبیدالله نسبت به دین و شعائر الهی معرفی کرد و گفت: هرگاه در جامعه‌ای فتنه بر پا شود و انسان‌های موثر، خواص و صاحبان تریبون سکوت کنند، سر امثال اباعبدالله الحسین (ع) بر بالای نیزه می‌رود.

این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید حججی ها، انسان‌هایی با بصیرت، با تقوا و دیندار بودند، که همچون میوه رسیده و پخته به راحتی از درخت دنیا جدا شدند.

نجیمی در پایان تأکید کرد: افرادی که در دین از کسانی تمسک می‌جویند که در دامان انگلیس پرورش یافته اند و توسط ماهواره‌ها و شبکه‌های خارجی به تبلیغات تفرقه آمیز و ضد دینی می‌پردازد، سرنوشتی همچون عمر سعد دارند که عبودیت در جانش رسوخ نکرده بود.
ارسال نظرات