دانشجویان جهادگر دانشگاه فرهنگیان یاسوج در روزهای پایانی تابستان با حضور در منطقه محروم لیراب از توابع دیشموک شروع سال جدید تحصیلی خود را به گونه ای دیگر رقم زدند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۱۲
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
گروه‌های جهادگر دانشجویی از دانشگاه‌های مختلف استان ایام تابستان را با حضور در روستا‌ها و مناطق محروم به نحوی دیگر سپری کردند.

دانشجویانی که می‌توانستند ایام تعطیلات تابستانی را در خوشی و راحتی و به دور از هر سختی و مسئولیت پذیری در کنار خانواده‌ی خود سپری کنند، بار سفر بستند و هجرتی متفاوت را آغاز کردند.

هر روز، هفته و ماه تابستان امسال شاهد مجاهدت، ایثار و خدمت رسانی دانشجویان جهادگری بودیم که بی مزد و منت و فارغ از همه منیت‌ها در دل محرومیت‌هایی که شاید خیلی‌ها تصور آن را نیز نمی‌کنند و تنها از پشت میز‌ها اسمی بریده شده از این مناطق را شنیده اند، حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

یکی از این گروه‌های جهادگر دانشجویی، گروه جهادی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان یاسوج بود که در ایام پایانی تابستان و اتصال اردوی جهادی خود با شروع سال جدید تحصیلی فضایی متفاوت را برای خود رقم زد.

دانشجویانی که از دیاری با همه محرومیت‌ها و، اما مردمی صادق و پویا به محیط دنشگاه برگشته اند؛ و با این نیت به کلاس‌های درس می‌روند که با تلاش خود و به اندازه توان در راستای رفع این محرومیت گام بردارند.

لازم به ذکر است این گروه جهادی در روستای لیراب از توابع دیشموک از شهرستان کهگیلویه مستقر و به کار‌های عمرانی از جمله شروع به ساخت و پی ریزی مسجد روستا، کار‌های آموزشی، فرهنگی و. مشغول بوده اند.
ارسال نظرات