خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۹۲۷۲۰۳
|
۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
به گزارش خبرنگار بسیج از شاهین شهر، سردار جوانی در پنجمین یادوراه ۲۳ شهید دفاع مقدس و شهید مدافع حرم حاجی آباد در جمع خانواده‌های معظم شهدا و مردم شهید پرور و انقلابی حاجی آباد با تاکید برضرورت برگزاری مراسم‌های عزاداری ابا عبدالله الحسن علیه السلام و یادوراه‌های شهدا گفت:برگزاری چنین مراسم‌هایی برای ملت ما یک نعمت است و باید بهترین بهره را از این مراسم‌ها ببریم.
وی افزود:نوکر واقعی امام حسین علیه السلام کسی است که اندیشه و جهت گیری‌های امام حسین علیه السلام را در جامعه نهادینه و معرفی نماید.
مشاور نماینده، ولی فقیه در سپاه، امام خمینی رضوان الله علیه را ادامه دهنده راسخ و واقعی ابا عبدالله دانست و گفت:این عارف و فیلسوف و مرجع تقلید و رهبر امت اسلامی در برابر ظلم و ستم ظالم همچون کوه ایستاد و در سال ۵۷ توانست حکومت طاغوت را سرنگون کند.
وی افزود:امام خمینی رحمه الله علیه فکر و اندیشه امام حسین علیه السلام را توانست در جامعه آن زمان نهادینه کند و دنیا را در بهت و حیرت برد.
سردار جوانی در پایان خاطر نشان کرد اگر مکتب عاشوار و قیام امام حسین علیه السلام نبود چیزی به نام انقلاب اسلامی نداشتیم و در واقع گفتمان انقلاب همان گفتمان عاشورا است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها