خبرهای داغ:
جانشین سپاه ناحیه باغملک:

آمریکا بداند هیچ کسی جرات تعدی به ایران اسلامی را ندارد

کد خبر: ۸۹۲۷۰۹۴
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صیدون جناب سروان صادق راسته زاده جانشین سپاه ناحیه باغملک در یادواره ۱۸ شهید شهر صیدون که در محله دولناصر شهر صیدون به همت حوزه مقاومت مالک اشتر بخش صیدون برگزار شد با اشاره هفته دفاع مقدس گفت:دفاع هشت ساله مقدس، آزمون بزرگی بود. استکبار جهانی در راس آن‌ها آمریکا خبیث و صهیونیسم پلید و کودک کش بداند که جمهوری اسلامی از آنچنان قدرت و عظمتی برخوردار است که با آن نمی‌توان در افتاد و امروز بحمدالله هیچ جای عالم هیچ کس جرات تعدی به ایران اسلامی را ندارد و این اقتدار، ایستادگی و مقاومت مردم عزیز و درایت امام بزرگوار و بصیرت رهبر فرزانه انقلاب بوده است.
وی در ادامه افزود:حماسه دفاع مقدس، مبدئی جز عاشوار ندارد و بهره گیری از قیام عاشورا در کلام امام راحل ره تبلور یافته بود و با الهام از حرکت اباعبدالله ع. این کشور را از چنگال طاغوت نجات داد.
راسته زاده در پایان گفت:آنچه باید از عاشورا فرا گرفت ولایتمداری است؛ مهمترین وظیفه ما در عصر غیبت؛ انتظار و عمل انقلابی است و بهترین راه عمل انقلابی در عصر غیبت؛ تبعیت از ولایت فقیه و حرکت در مسیر انقلاب است که آن مسیر اعتلاء و صیانت و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها