به مناسبت هفته دفاع مقدس

دیدار فرمانده ناحیه مانه و سملقان با امام جمعه شهر قاضی

به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مانه و سملقان و جمعی از بسیجیان و مسئولین اجرایی با امام جمعه شهر قاضی دیدار کردند.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۸۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  به مناسبت هفته دفاع مقدس فرمانده ناحیه مانه و سملقان  و جمعی از بسیجیان و مسئولین اجرایی با امام جمعه شهر قاضی دیدار کردند.

روح الله محمدی فرمانده  ناحیه مانه و سملقان ضمن عرض خیر مقدم وگرامیداشت یاد وخاطره شهداء ورزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت: وظیفه امروز همه ما پشتیبانی از  انقلاب و ولایت بودن است .

 در ادامه حجت الاسلام شریعتی نژاد امام جمعه شهر قاضی گفت : شرکت کردن همه مردم در دوران دفاع مقدس که از طرف رژیم بعث به ملت ایران تحمیل گردید یک وظیفه واجب بود که از سرزمین و انقلاب و دین خود دفاع کنند و در این هشت سال الهامات بسیاری ازطرف خداوند و معجزات الهی در دفاع مقدس اتفاق افتاد و باعث گردید مردم ایرا ن در مقابل رژیم بعث به پیروزی بزرگی دست یابند.

وی در ادامه به مناسبت هفته امربه معروف ونهی ازمنکرعنوان داشت:  مومن ولایت بر مومن دارد به واسطه امربه معروف ونهی ازمنکراگر میخواهیم جامعه را از بلایا حفظ کنیم باید امربه به معروف ونهی ازمنکر را در خانواده و جامعه احیاء کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار