خبرهای داغ:
عباسعلی خواجه جانباز دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده درسال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ مورد اثابت ترکش قرار گرفتم و در همان منطقه شیمیایی شدم .
کد خبر: ۸۹۲۷۰۷۱
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

 

به گزارش خبر گزاری بسیج؛ عباسعلی خواجه جانباز دوران دفاع مقدس در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بنده درسال ۱۳۶۵در عملیات کربلای ۵ مورد اثابت ترکش قرار گرفتم و در همان منطقه شیمیایی شدم .

وی گفت: در زمان حمله در منطقه ی کربلای پنج که در تاریخ ۶۵/۱۰/۲۴ بود من و تعدادی از هم رزمانم در این منطقه مجروح و جانبازشدیم  و عده ای هم ‌به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این جانباز دوران هشت سال جنگ تحمیلی خاطر نشان کرد: سلاحی که در آن سال ها رزمندگان استفاده می کردند  فقط کلاشینکف بود و چون کشورما همانند امروز در محاصره اقتصادی قرار داشت و ابر قدرت های شرق و غرب و اروپائیان حامی مالی و تسلیحاتی صدام حسین بودند بنابراین از لحاظ سلاح آنها تجهیز بودند و ما با کمبود هایی روبرو بودیم.

وی گفت: رزمندگان با ایمان به خدا و وحدت همه ی نیرو ها حول محور ولایت توانستیم ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را در جنگ بشکنیم.

خواجه با بیان اینکه افزایش توان دفاعی و نظامی امنیت را پایدار خواهد کرد گفت: اگر در دوران دفاع مقدس تجهیزات و سلاح های پیشرفته داشتیم اولا عراق جرات حمله نداشت دوما اگر این کار را می کرد جنگ هشت سال طول نمی کشید و زودتر پیروز می شدیم.

وی گفت: الحمدالله امروز شاهد ساخت موشک های جدید و پیشرفته به دست خود ایرانیان هستیم و این توانمندی به قدرتمند شدن کشور کمک می کند و از طرفی غرور و سرافرازی ملت ایران را دوچندان می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها