معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی اعلام کرد
معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی از نصب نماد شهدای آتش نشان پلاسکو در بهشت زهرا (س) تهران خبرداد.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۲۸
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد دهمندی گفت: در حال حاضر شاهد نصب سمبلی از آتش نشان‌ها در بزرگراه همت تهران هستیم و در کنار آن مقرر شده نماد حجمی دیگری نیز در قسمت شمالی سازمان آتش نشان‌های نصب شود.

وی افزود: در تلاش هستیم تا مقدمات نصب نمادی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو در بهشت زهرا (س) را نیز فراهم کنیم.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی با اشاره به تلاش آتش نشان‌ها برای نجات جان شهروندان در حوادث اظهارکرد: در حوادث مختلف آتش نشان‌ها تلاش زیادی می‌کنند که از جان و مال شهروندان دفاع کنند و بدون شک تلاش‌های آن‌ها قابل تقدیر است.

دهمندی در رابطه با وعده‌های داده شده به خانواده‌های شهدای حادثه پلاسکو خاطرنشان کرد: خوشبختانه اکنون شاهد هستیم که به این وعده‌ها عمل شده و خانواده شهدا از این بابت با مشکل مواجه نیستند.

وی با بیان اینکه " بعد از حادثه پلاسکو آتش نشان‌ها در میان مردم دیده شدند" تصریح کرد: بعد از حادثه پلاسکو، شهروندان آتش نشان‌ها را تازه دیدند و با دشورای‌های فعالیت‌های آن‌ها آشنا شدند. در این شرایط رسالت آتش نشان‌ها سنگین‌تر شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان آتش نشانی با ارائه درخواستی از شهردار تهران گفت: درخواست ما از شهردار تهران این است که نگاه ویژه تری به وضعیت آتش نشان‌ها داشته باشد و برای حل مشکلات این قشر تلاش کند.

ارسال نظرات