خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر عنوان کرد

پیروزی در جنگ نرم نیازمند روحیه انقلابی و بسیجی دوران دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: اگر ما زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس روحیه انقلابی و بسیجی داشتیم امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید با همان روحیه حضور داشته باشیم تا بتوانیم گره ای را باز کنیم و زمینه‌ساز ظهور باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۷۰۲۵
|
۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱

پیروزی در جنگ نرم نیازمند روحیه انقلابی و بسیجی دوران دفاع مقدسبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سرهنگ محسن احمدوند در مراسم دیدار هنرمندان بسیجی با امام جمعه ملایر باعرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و ۷۲ تن از یارانش و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم با اشاره به فعالیت‌های کانون بسیج هنرمندان ملایر اظهار داشت: این کانون توانسته است بالغ بر یک هزار هنرمند را در رشته های هنری و ادبی سازماندهی کند که شامل نمایش، شعر، خوشنویسی، داستان، موسیقی، طراحی، صنایع دستی، عکس و فیلم است.

وی با اشاره به کسب رتبه های برتر کانون بسیج هنرمندان در جشنواره‌های کشوری و استانی، گفت: این کانون در برنامه‌های مناسبتی شهرستان نیز حضور چشمگیری داشته است و کار فرهنگی و تکلیف خود را در مقابل جبهه جنگ نرم انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه رساترین زبان برای القاء مطالب زبان هنر است، افزود: حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) وقتی نتوانست از طریق عقل و منطق و استدلال جبهه مقابل را متقاعد کند حضرت علی اصغر(ع) را با آن عاطفه و هنرش به صحنه کربلا و عاشورا برد.

وی هنرمندترین افراد را شهدای مدافع حرم و گمنام دانست و گفت: این شهیدان والامقام در آن زمان که عرصه جنگ سخت بود هنرمندانه حضور پیدا کردند و امروز نیز که جنگ فرهنگی داریم استخوان‌ها و پلاک‌های این شهدا کار هنری می‌کند و شهید «حججی» نمونه‌ای از این هنر است که به چشم جهانیان می‌آید.

احمدوند با بیان اینکه هنرمندان باید با هنر خود به کمک نظام و انقلاب بیایند، اظهار داشت: اگر ما زمان جنگ تحمیلی و دفاع مقدس روحیه انقلابی و بسیجی داشتیم امروز نیز در عرصه جنگ نرم باید با همان روحیه حضور داشته باشیم تا بتوانیم گره ای را باز کنیم و زمینه‌ساز ظهور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات